Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

lijstje voor 32k :

ferrari F355,

dodge viper,

Skyline R34 GTR

EVO X,

corvette C6

Z4M en veel geld over :P,

M3

M5 ( die met de V10 )

V10 conversion op je Z4 :P

F355 voor 32k?

Dat lukt je denk ik niet.

Maar volgens mij kan je voor 32k bijna 2 z3m's kopen :lol:

Link naar reactie

misschien 150 per velg :clown:

ik denk idd niet dat het erg duur is om je velgen te laten poedercoaten ,maar met de plastidip zou jet het er ook weer simpel af kunnen halen.

hier vlakbij zit smp en die kunnen dat ook voor je doen,ik denk voor niet veel geld maar vraag het ze maar eens david.

http://spuiterij-smp.nl/

Link naar reactie

Oh ja, waar dan? Heb nog een 20" setje dat zwart moet worden...

Straalbedrijf van Gelder in Zwolle kost 150 euro voor een set

Straalbedrijf Van Gelder

Amperestraat 4

8013 PV Zwolle

Even googlen voor telefoon nummer. Je moet geen haast hebben maar ze doen het fantastisch. Daar heeft martijn het volgens mij ook laten doen. Kan in iedere ralkleur.

Link naar reactie

http://www.autoscout...00000&asrc=st|s

Mooie z3 m coupe s54, orgineel NL auto.

Was een tijdje van de site van Jer de Fonkert af, staat er nu weer op???

Koper heeft zich toch weer bedacht.......,

Onderhoudsboekje is ook wel erg minimaal ingevuld.......

Enthousiast geprijsd wellicht

Phoenix Gelb, mooie kleur, maar je moet er wel van houden.

Bij Jer de Fonkert staat ook nog een mooie z3 coupe 3.0 met 86000km voor 15750,=

http://www.autoscout...00&asrc=st|sOok een fikse prijs, staat er ook al erg lang.........

Mzzl Maarten

aangepast door maarten
Link naar reactie

Beetje normale f355 zonder schadeverleden kost volgens mij altijd nog richting 50k.

Stiekem staat ie wel op m'n verlanglijstje :hypocritesmiley:

Stond bij een vriend van mij ook op zijn verlanglijstje. Elke 2 á 3 jaar motor uit-/inbouwen om de distributieriem te vervangen voor 8.000,-. Elke 50.000 km de uitlaatspruitstukken vervangen (omdat Ferrari weigert om dikker metaal te gebruiken. Aftermarket zijn ze beter) voor 9.000,-.

Zie tevens onderstaand bericht. Let wel; die jongen komt rijdend met z'n 355 bij zijn Ferrari dealer en krijgt een rekening van US 47.845,84. Als je even naar boven scrolled, zie je een foto van de rekening met daarop de diagnose...

Check out this guys service bill for his Ferrari 355....

http://www.ecarlist....hotos/908883#47

It looks like he ignored the valve guide update and needed a rebuild, but damn...imagine getting a service bill like that.

aangepast door Alex67
Link naar reactie

ik denk dat je beter een tweedehands space shuttle kunt kopen dan zo,n fer ari pff wat een geld voor een beurtje.

nou ja beurtje,een complete revisie van de motor,enzovoorts

maar dan nog heul duur.

aangepast door sandere39
Link naar reactie

Tja, dat is toch bekend? Een Ferrari kopen is het probleem niet, dat kunnen heel veel mensen. Je koopt een goede Ferrari voor het bedrag van een Golf. Daarna begint het drama pas. Niet alleen onderhoud, maar ook verbruik, verzekering en alle andere kosten.

Bovendien kun je een Z, of een bijv Porsche met een beetje goede wil nog wel als daily gebruiken. Dat kun je bij een Ferrari ook gerust vergeten.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.