Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

van een 650i eigenaar vernam ik dat die V8 echt 1 op 7 liep (dus even zuinig als met de ///M trappen)

Oh je heb geen 650 i of ///M nodig hoor, het is mij ook gelukt 1 op 6,5 te rijden , na 240 km was de tank leeg ;-(

Was wel een eenmalige actie want dan sta je wel erg vaak bij die pomp.

Link naar reactie
Gast gsusivo

Mij valt op dat deze auto:

Een zwarte kofferbak binnenZijde evenals een zwarte motorruimte heeft. Is hij overgespoten of is dit individual uitvoeribg? Hij staat erg hoog op zijn poten. Zou hij geen m onserstel hebben? Of is dit een m onderstel. Voorts heeft hij m kiewen en een m sticker op de klep...?

Hoop dat ze snel een foto uploaden van het interieur!

Link naar reactie

@Roger, wat loopt jouw 6 cylinder nou? Want van een 650i eigenaar vernam ik dat die V8 echt 1 op 7 liep (dus even zuinig als met de ///M trappen)

Die 650 eigenaar gelooft ook in sprookjes? Wij halen met normaal gebruik 1:10 maar dat is meer uitzondering dan regel aangezien Nicole er dagelijks mee rijd en ik er dus dagelijks mee moet tanken... <_< Maar hij is het wel waard dat dan weer wel :punk:

Link naar reactie

Mij valt op dat deze auto:

Een zwarte kofferbak binnenZijde evenals een zwarte motorruimte heeft. Is hij overgespoten of is dit individual uitvoeribg? Hij staat erg hoog op zijn poten. Zou hij geen m onserstel hebben? Of is dit een m onderstel. Voorts heeft hij m kiewen en een m sticker op de klep...

Hoop dat ze snel een foto uploaden van het interieur!

Voor een Individual kun je idd de "matte" delen in een andere kleur bestellen.

Vwb hoog op de poten staan; wielensets lijken net gewisseld (zie krijtletters op loopvlak), kan dus zijn dat de auto nog wat zakt als er mee gereden is nu hij net op de krik/brug heeft gestaan bij deze handelaar.

BTW--> Leitner heeft mooi spul, die e30 touring vind ik bijzonder fraai!

Link naar reactie
  • Administrator

Ik BEN een jurist ... :lachen:

Dat is te lezen... kun je die tekst ook even in Jip & Janneke taal vertalen? ^_^

Link naar reactie

Voor de liefhebber:

http://www.autoleitner.nl/automobielen/aanbod/2001-bmw-z3-2.2is-individual-roadster-topasblauw-metallic.html

Die E36 coupe die hetzelfde bedrijf heeft staan is ook echt uniek!

Vreemde auto met al die m emblemen en nog vreemder onder de motorkap is tie donkergrijs ! Schade gevalletje ???? Ik vind het wel interessant, achterbak ook donkergrijs, misschien wel zwart. In iedergeval overgespoten en dan vind ik hem knap prijzig....

Ahhhhhh gsusivo is me voor geweest, heeft dus ook zitten opletten....

aangepast door pampus
Link naar reactie

sprookjes? Wij halen met normaal gebruik 1:10

:blink: eeuh,630i ,1700kg schoon aan de haak? automaat? en dan 1:10 .

zitten daar veel snelwegkm,s bij?

ik kom met de z net aan de 1:9 ,en als ik heeeeel rustig rijd (gebeurd zelden) dan lijkt het op 1:10

wel allemaal stadsrijden zeg maar.

op de snelweg bij een constante snelheid werd het onlangs met de paasrit op weg ernaartoe 1:13

Link naar reactie

Vreemde auto met al die m emblemen en nog vreemder onder de motorkap is tie donkergrijs ! Schade gevalletje ???? Ik vind het wel interessant, achterbak ook donkergrijs, misschien wel zwart. In iedergeval overgespoten en dan vind ik hem knap prijzig....

Ahhhhhh gsusivo is me voor geweest, heeft dus ook zitten opletten....

Mijn excuses had niet gezien dat deze advertentie al eerder was gepost. Inderdaad wel vreemd dat de auto onder de kap een andere kleur is maar kan me niet voorstellen dat dit bedrijf zich waagt aan schadegevalletjes of overgespoten auto`s. Wellicht heeft het iets met het individual pakket te maken?

  • Like 1
Link naar reactie

Dit is de reactie van Autoleitner:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie.

Hierbij het chassisnummer: WBACN11060LL59500

De BMW staat van voor tot achter in ORIGINELE lak. Dus 100% schadevrij.

Met vriendelijke groet,

Douwe Leitner

Link naar reactie

Ja dat zou ik ook zeggen, waarom is die dan zwart/donker grijs in de motorruimte en achterbak, kan me niet voorstellen dat dat af fabriek is....klopt gewoon niet.

Link naar reactie
  • Administrator

^ Toch zou je zeggen dat Auto Leitner te zuinig op zijn reputatie is om met dit soort dingen (bewust) de fout in te gaan ...

EDIT: het komt kennelijk toch wel vaker voor bij Individuals: ik moest even goed zoeken, maar vond dit op zroadster.net over een Mora rode Z3:

"Justin Time » Thu 15th May 16:16

nuts wrote:Why is the engine bay not painted in Mora red too. Am I being thick?

Nuts

Maybe due to the option to have the individual paint scheme added when first purchsed put the price tag up by £2000, and to keep the price down, the engine bay and boot interior weren't painted. Not sure why really, but that's my view. Tis the same thing with my Velvet"

PICT0638.jpg

Link naar reactie

Ik ga ook mee in dat verhaal, meen me te herinneren dat ik ooit een E36 cabrio individual heb gezien waarbij ook de kleur onder de kap anders was. Nogmaals ik kan me niet voorstellen dat Autoleitner zijn reputatie op het spel zet voor een ZZZ van 15k.....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.