Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Top tip Ron! Hmm vraag me wel af welk stuurtje ik zou moeten hebben voor m'n pre-facelift 2.8, de sleepring is dan anders dan de facelift stuurtjes...

In principe is zo'n geperforeerd en dik bekleed M stuurtje geweldig! Bekijk het nu op mn iPhone maar mocht iemand weten welke ik nodig heb, dank voor de hulp :)

Link naar reactie

Is toch eigenlijk ook geen geld en als ik het zo zie http://stores.ebay.de/Petersen-Project/BMW-/_i.html?_fsub=515327017&_sid=813306347&_trksid=p4634.c0.m322, ziet het er goed uit, heeft er al iemand ervaring mee ????

Link naar reactie

Oe! Gaaf! Leer alcantara! Dat past precies bij mn recaro's. Dank voor de tip!

zojuist voor mn M3 besteld, boven/onder glad zwart leer, rechts/links geperforeerd, M-Stiksel en iets dikker gemaakt. Stuur was versleten dus ben benieuwd.

Als de kwaliteit bevalt gaat het stuur van de Z3 er ook heen, maar dan boven/onder glad zwart leer, links/rechts alcantara en M-stiksel. Maar dit stuur is net paar duizend km oud, dus daarom eerst maar die van de M gestuurd!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.