Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

  • Administrator
^^ toch een andere prijs , dus typo denk ik

Ik denk net als Edwin eerder dat het weer zo'n gekloonde advertentie is: eerlijke aanbieder plaatst advertentie (de tweede hier geplaatste), Nigeriaans evriend kopieert, als je contact opneemt staat de auto in Engeland en hoef je alleen even vooruit te betalen, maar komt ie keurig op proef op je oprit. :rolleyes: Zie ook een paar pagina's hierboven in dit topic ...

Link naar reactie
zal wel weer een van onze Nigeriaanse/Engelse vrienden zijn. Neem maar eens contact op met de verkoper voor 6k. Auto staat in Engeland blablabla enzenzenz waarschijnlijk.

Psies. Kijk maar:

Hallo,

Mijn naam is Dimitris Stavros van de Motor Car House. Wij zijn een eerste klas auto dealer uit het Verenigd Koninkrijk. Wij hebben momenteel de 2004 BMW Z4 Roadster 3.0i in voorraad in onze garage klaar voor de verkoop. Dit voertuig is in perfecte staat, geen bekende gebreken. Het heeft een schone buitenkant dat ziet er nieuw is. Binnenkant is schoon en goed verzorgd. Alle elektrische en optionele uitrusting van dit voertuig zijn in perfect werkende staat. Geen ongelukken. Geen schilderwerk. Alle macht en optionele apparatuur werken perfect. Het was nauw gecontroleerd door onze monteurs, die geen enkel probleem met de motor, de transmissie of elektrische onderdelen te vinden.

De auto heeft geen financiering op, dus geen bankkrediet is die eraan verbonden zijn. Het is momenteel geregistreerd in Nederland. We kunnen verkopen van de auto overal in de Europese Unie, en we kunnen ook overal vervoeren in de EU. De huidige prijs van de auto is: 6000 EUR.

Kunt u terecht op onze website op: www.motorcarhouse.co.uk en kunt u de details en foto van de auto bekijken op:

http://www.motorcarhouse.co.uk/item.php?it...464h2n2r3c2q3q3

Laat me weten als u nog vragen heeft.

English:

Hello,

My name is Dimitris Stavros from Motor Car House. We are a first class auto dealership from the United Kingdom. We currently have the 2004 BMW Z4 Roadster 3.0i in stock in our garage ready for sale. This vehicle is in perfect condition, no known defects. It has a clean exterior that looks new. Interior is clean and well taken care of. All electrical and optional equipment on this vehicle are in perfect working condition. No accidents. No paintwork. All power and optional equipment work perfectly. It was closely checked by our mechanics who didn't find any problem with engine, transmission or electrical components.

The car has no finance on it, so no bank credit is attached to it. It is currently registered in Netherland. We can sell the car anywhere in the European Union and we can also transport it anywhere in the EU. The current price of the car is: 6000 EUR.

You can visit our website at: www.motorcarhouse.co.uk and you can view details and picture of the car at:

http://www.motorcarhouse.co.uk/item.php?it...464h2n2r3c2q3q3

Let me know if you have any questions.

Link naar reactie

Je weet dat bij hun 'full option' niet alle opties betekend hè :unsure:

Oh, en kennelijk zijn de style 108 velgen ook een duimpje gekrompen :thumbup:

En natuurlijk leuk dat je een gratis navigatie krijgt bij een auto met navigatie...

Link naar reactie

er staan nog wel meer foutjes.

De groote fout is vermoedelijk de prijs.

22+ euro? Joh ... leg er nog 10 bij en je hebt een Z4 23isDrive 2ehands ... ben gekke henkie niet.

Die van paul met ong. zelfde km's en betere uitrusting gaat voor 15 van de hand!

Link naar reactie

nou ja dat ze de hoofprijs "vragen"vind ik dan tot daar aan toe,maar waar ik echt een beetje triest van word is dat het allemaal zo onzorgvuldig is.

en dan denk ik gaat dat met alles zo?

en echt een slip up kun je het ook niet meer noemen,het is echt een knip plak actie .

jammer voor een firma die hier zelfs lid is.

Link naar reactie
  • Administrator
waar ik echt een beetje triest van word is dat het allemaal zo onzorgvuldig is.

en dan denk ik gaat dat met alles zo?

Het gaat in ieder geval vaker zo, qua full options. Overigens wordt de s23i die er te koop staat bestempeld als "Nederlandse auto". Dat lijkt dan weer niet echt te kloppen met het kenteken ...

Link naar reactie
Had m al gezien! staat in Ulm achter stuttgart. geen foto's !

Heb gemaild met verkoper maar auto heeft schade gehad,

wacht nog op reactie van onze Oosterburen :wave:

Haha heb ik ook al gemaild maar tot op heden helaas geen foto`s en ik wil toch echt wat meer info voordat ik 6 uur ga rijden.

Link naar reactie
geeft het duidelijk aan hoe je over te toekomstige klanten denkt ...

mee eens ik heb mezelf maar aangeleerd dat het beter is om eerlijk te zijn over hetgeen je verkoopt,of dat nou materiaal of arbeid is.

ik denk dat in dit geval het gewoon onachtzaamheid is ,gewoon alles aanvinken of knippen plakken van een andere advertentie en hopsakee.

het lijkt soms wel de algemene praktijk.

wat mij opvalt is dat er geen reactie is van de adverteerder op deze discussie.

dat zegt ook weer iets denk ik.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.