Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Niet verkeerd.

Maar hij mist wel Ecc En stuurbediening en navigatie.

Kleur en kmstand zijn goed, prijs is prima.

Ik heb er 1 uit 2010 staan, maar die is 10K duurder! Www.ucc.nl ;)

Link naar reactie
Wat vinden jullie ervan??

Gewoon doen man, je leeft maar 1x. Toevallig met Nicole in 1 gereden (ze is aan een nieuwe leaser toe. Was diesel automaat kleur wit helemaal top tot dat...de verkoper zei dat ze weer 7 jaar terug in de tijd ging qua techniek. Nu een 5 deurs diesel 8 traps automaat ;) (ik dacht dat de 5 lekker reed) in het wit gekozen ;)

Link naar reactie
Wat vinden jullie ervan??

Doen! :banaan:

Die zwarte coupe van je, geef ik je dan wel een matsprijsje voor. Zo'n zwarte 3 liter, met erweitert leder en alle juiste opties is toch niet meer zo veel waard... :rolleyes: :cheers: We hebben er nog wel een plekje voor in de loods, komt goed :thumbup:

Link naar reactie
Doen! :party:

Die zwarte coupe van je, geef ik je dan wel een matsprijsje voor. Zo'n zwarte 3 liter, met erweitert leder en alle juiste opties is toch niet meer zo veel waard... :rolleyes::drank: We hebben er nog wel een plekje voor in de loods, komt goed :cheers:

He Ruud,

Jij denkt toch niet dat die te koop komt of zo........ :banaan:

Daar heb ik ook nog wel een plekje voor in mijn garage! :thumbup:

Mzzl Maarten

ps deze kun je denk ik wel voor een matsprijsje kopen:

http://link.marktplaats.nl/504238186

echt een prachtbak haha!

Link naar reactie
9250 voor dat wanstaltelijke ding??? Die vent verdient een trap onder z'n hol richting Siberië!

Een 635Csi!!!! Dat is één van mijn droom-klassiekers (naast een 3.0 Csi en een Carrera 3.2). Die hou je gewoon standaard... Daar komt zo een van smaak absoluut geen last hebbend personage gewoon niet aan.

Er zijn toch genoeg 207 en 307, evenals Nipponshit te koop om 'Johnnybakjes' van te maken.

De koper zou eigenlijk € 9000 moeten KRIJGEN om de auto weer normaal te maken.

Link naar reactie
Ik heb nog 2 van die hoerensloepen te koop. interesse? :thumbup:

Interesse genoeg, maar niet genoeg deviezen, tijd, plaats... :guitar:

(vooral de deviezen jammer genoeg, ben aan het bouwen, en dat kost jong)

Link naar reactie
^^ En dat terwijl de GT toch echt geen verkeerd ogende auto is IMHO...
Zeker niet, vindt het een van de mooiere roadsters. Is ook geen echte Opel.

Ik denk dat jullie wel van die mening terugkomen als je dat ding in het echt ziet.

Waardeloze materialen (het is dan ook een amerikaan), en die dakconstructie is helemaal een giller.

Niet alleen is dat dak niet electrisch, maar je moet stoppen om 'm te openen/sluiten. Eigenlijk èlke roadster op de markt sinds 1990 doet dat dus beter.

En met open dak wordt de gehele kofferruimte ingenomen. Met zo'n auto kan je dus nooit op vakantie richting de zon (of je moet je dak dichthouden :thumbup: )

De coupé/hardtop versie is nòg leuker (alleen als solstice); daar kan het (zonne)dakje dus vanaf, maar die kan je nergens in de auto plaatsen :cooltext: dat verzin je toch niet? :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.