Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Zeker zie blz 128 / 129 van dit draadje en o.a. de reactie die Sander ontving ... Een deel van die reactie is nu weer de letterlijke tekst van de (overduidelijk uit het Duits vertaalde) advertentie (differentieel, witte KW etc.)

Link naar reactie
  • Administrator

Geeft niks, toch een nepadvertentie ...

Zoals Marktplaats mij zelf ook laat weten:

Geachte heer/mevrouw,

U heeft recentelijk gereageerd op een advertentie van een adverteerder die zich mogelijk in het buitenland bevindt. Het betreft uw reactie op de advertentie: Bmw Z3 M Roadster 325 ps.

Als u niet in persoon kunt handelen, adviseren wij u om u te verzekeren van de goede bedoelingen van de adverteerder. Zeker wanneer de vraagprijs van het artikel erg aantrekkelijk lijkt. In de praktijk blijkt dat wanneer een vraagprijs te mooi lijkt om waar te zijn, deze dat vaak ook is.

Wees extra voorzichtig als u een e-mail ontvangt die geschreven is in gebrekkig Engels, of als er wordt aangeboden om te betalen met MoneyGram, Western Union Bank, HSBC Bank, Cheque of andere onbekende betaalmethoden.

Lees hier meer belangrijke tips over veilig handelen

Met vriendelijke groet,

Afdeling Gebruikersbescherming

http://www.marktplaats.nl

Link naar reactie
  • Administrator

Zeker, maar dat weerhield de "verkoper" er niet van om toch te reageren. Mocht daar nog iets interessants uitkomen dan laat ik het hier wel weer weten ...

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik heb wel een mooie set ... de zelfde als je hebt alleen in mat antraciet .... maar of jij dat voor weinig gaat vinden weet ik niet
Zeg Henk, nu je tijd over hebt zit je te :unsure: ik heb zelf afgelopen zaterdag een originele set 17 inch BMW l.m. gekocht incl. Michelin winterbanden 7 mm voor de prijs van 450 euri. Ik zou dus zeker niet meer geven voor dat setje van jouw :D
Link naar reactie

Gisteren deze 2.8 bekeken. Leek me wel leuk project samen met mijn broer:

http://link.marktplaats.nl/465259610

Auto stond al eerder op Marktplaats voor € 5500,-- met de opmerkingen beschadigd interieur en linker achterscherm beschadigd. Nu voor € 5750,-- omdat verkoper scherm al had laten spuiten. Helaas bleek het toch iets meer te zijn......

- schade gespoten met een spuitbus.

- stoelen, stuur, pook moeten vervangen worden. Geen matten aanwezig.

- airco functioneert niet

- elk carrosseriedeel is beschadigd met krassen, butsen en afbladderende blanke lak plekjes.

- geen boekjes, wel NAP

- geen nieuwe kap in tegenstelling tot wat er in de advertentie staat

- etc.

Al met al kan je net zo goed een nette kopen voor een paar duizend meer.

Link naar reactie
Iemand ervaring met deze aanbieding ?

Beste Cor,

Met de set heb ik geen ervaring, maar met het bedrijf wel. eerlijk gezegd niet zo best en raar.

De ervaring die ik heb was een "nep"aftermarket vw radio voor in een tiguan. Ik wilde hem zien, dat kon. Hij zij we hebben een winkel en kom maar langs, dus afspraak gemaakt. Toen ik er kwam was die er niet en kreeg een wazig verhaal van ja de spullen kan je niet bezichtigen en bestel hem maar via internet ( eerst volledige bedrag overmaken) dan zie je hem wel verschijnen. Ik vond hem vrij grof en brutaal door de telefoon. tevens kon hij geen levertijd aangeven. Via via hoorde ik dat iemand al 4 maanden op zo'n zelfde radio zat te wachten.

Was voor mij dus over en sluiten toen

groet

Leon

Link naar reactie

Leon,

Bedankt voor je reactie, dit soort dingen weet je niet als je het besteld via Internet.

Ik vind de set ook wel erg goedkoop, ik weet ook niet of ik wel Xenon installeer, ik vind

er nu ook al veel licht op zitten.

Maar deze info is voor iedereen wel handig denk ik.

Link naar reactie
iemand zin in een projectje?

:angry:

Artikelmerkmale Zustand: Gebraucht: Artikel wurde bereits benutzt. Ein Artikel mit Abnutzungsspuren, aber in gutem Zustand

Die goede staat geloof ik niet zo erg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.