Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

En dan vraag ik me weer af: Heb je nu gebeld omdat je nieuwsgierig was of heb je daadwerkelijk interesse?

Nee hoor, hij heeft zeker interesse (hoi Roberto :rolleyes: ). Hij heeft nu zijn 1-serie te koop. Daar zit echt alles op zeg!

Ik heb inderdaad mijn QP te koop staan omdat ik naar de Z4 QP wil gaan. Krijg ik de auto niet verkocht dan rij ik gewoon door want stiekem rijdt een Z3 QP toch wel erg lekker hoor!

Groeten, Rogier

Link naar reactie
Hij heeft nu zijn 1-serie te koop. Daar zit echt alles op zeg!

Zal wel van z'n liefje moeten...... :rolleyes:

Die vond het niet zo'n mooie kleur :wave:

Sterlinggrau vond ze 'übergeil' zei ze overigens :blink::thumbup:

Link naar reactie
Zal wel van z'n liefje moeten...... :rolleyes:

Die vond het niet zo'n mooie kleur :wave:

Sterlinggrau vond ze 'übergeil' zei ze overigens :blink::thumbup:

Mijn betere kant heeft inderdaad een voorliefde voor grijs / zilver ... eigenlijk alles wat open kan en zilver of grijs is ... (geef mij dan maar Sterlinggrau ... dat is best een kekke kleur)

Link naar reactie
Mijn betere kant heeft inderdaad een voorliefde voor grijs / zilver ... eigenlijk alles wat open kan en zilver of grijs is ... (geef mij dan maar Sterlinggrau ... dat is best een kekke kleur)

Wanneer neemt ie nou eindelijk een keer een beslissing, wel, niet, wel, niet, wel en dan weer niks, wordt je daar nou niet verschrikkelijk moe van Euro, wees nou een vent en haal nou eindelijk weer een Z op ( en een Fiatje als 2e auto :lol: ) misschien een :) of wordt je dat te heftig :thumbup:

Link naar reactie
Wanneer neemt ie nou eindelijk een keer een beslissing, wel, niet, wel, niet, wel en dan weer niks, wordt je daar nou niet verschrikkelijk moe van Euro

volgens mij heeft hij allang besloten niets te beslissen, omdat dat veel meer gesprekstof postvoer oplevert

Link naar reactie

:newblush: hoef het ook niet meer te zien... iekssss...

Link naar reactie

met name die :thumbup: coupe vind ik geen verkeerde kleur en die roadster echt mooi, maar ja dat stuur aan de verkeerde kant is wel lastig (en dat weet ik uit ervaring met met mijn mgbgt die ook rhd is). Zit wel vaak midden op de weg en schakelen gaat ook wel eens mis.......

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.