Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Gast Z3-Widebody
Van die blauwe Xenon lampen in een niet-Xenon montuur staat heel erg Halfords! :hamer:
Ik dacht dat het juist ging om een beter zicht? Gevalletje :angry: dus.

Was jij trouwens niet de gene die zelf dag-rij-verlichting (met blauwe gloed) in je mistlampen had geknutseld?

:lol: :D

Link naar reactie
Was jij trouwens niet de gene die zelf dag-rij-verlichting (met blauwe gloed) in je mistlampen had geknutseld?

Dat zijn LED's en geen Xenon, en zo wit als de jurk van Kate!

kate-dress-mcqueen-crop-490x567.jpg

Link naar reactie
  • Administrator
Wat denk ge zelf :D gebrekkige advertentie, geen telefoonnummer en ik mag hem ophalen uit Spanje :m::thumbup:

En 50% van de koopprijs vooraf bij het GWK overmaken? :foto:

Link naar reactie

dit kreeg ik als antwoord op mijn vraag of de z3m nog beschikbaar was

Hi,

Mijn auto: BMW Z3 M Roadster is nog steeds te koop voor 8.500 EUR

Deze auto is in uitstekende staat en is nooit betrokken geweest bij eventuele ongelukken. Ik heb nooit problemen gehad met de motor. De auto wordt geleverd met een full-service geschiedenis. Ik ben een particuliere verkoper, en alle onderhoud is gedaan op een erkende dienst.

De auto is geregistreerd in Nederland en ik heb betaald alle belastingen en servicekosten.

Er zijn geen zichtbare krassen. Ik wil mijn auto te houden in uitstekende conditie, dus ik denk niet dat je iets verkeerd te vinden met het.

Laat me weten als je meer informatie wilt over deze auto.

Groet,

dus wat zal ik doen???

Link naar reactie
BMW München heeft nieuwe hardtops voor de ZZZZ (in bepaalde kleuren) te koop aan € 999, zoals deze bijvoorbeeld
Link naar reactie
de eerste bmw ebaystore is online!!!!!!!!!!!!!

http://stores.ebay.co.uk/BMW-Direct-Store

bmw is het eerste auto merk dat een eigen ebaystore heeft geopend (schijnt)

leuke toevoeging en niet te duur met gratis verzending, zelfs de "begeerde" Z3 sleutelhanger voor slechts 9,95 pond :thumbup:

Link naar reactie
dit kreeg ik als antwoord op mijn vraag of de z3m nog beschikbaar was

....

dus wat zal ik doen???

De advertentie is nu weg.

Maar afgaande op de reactie die je via email kreeg was dit natuurlijk overduidelijk een scam.

Een mail met vaag taalgebruik die in google translate naar een vrijwel foutloze engelse text omzet ;)

Meestal als je dan vraagt om zo'n ding te bezichtigen blijkt het dat ie niet in nederland staat en de verkoper een voorschot oid nodig heeft om 'm naar nederland te laten rijden wat je dan terugkrijgt als je 'm komt bezichtigen..... tuurlijk :thumbup:

Dat soort geneuzel

If it sounds too good to be true....

Link naar reactie
dit kreeg ik als antwoord op mijn vraag of de z3m nog beschikbaar was

...

Ik wil mijn auto te houden in uitstekende conditie, dus ik denk niet dat je iets verkeerd te vinden met het.

smells like google translator <_<

Edit: ook al opgemerkt door GuidoK :blink:

Link naar reactie

the story continues haha dit kreeg ik vandaag op de vraag of ik de auto kon bekijken

Hi,

Mijn auto heeft geen hypotheek of lening op.

Al het onderhoud werd gedaan alleen op de BMW vertegenwoordiger in de Netherlans.

De verf is in perfecte staat en er zijn geen zichtbare krassen.

Deze auto heeft nu alleen 90.000 km aan boord.

Hier is een lijst van alle auto-accessoires: BMW Z3 M Roadster / Airbag (4x) stuurbekrachtiging elektrische ramen el.Spiegel functie afstandsbediening deurslot zwart en blauw lederen interieur met stoelverwarming en elektr.Sitzen verschil AIR-slip 25% DSC3 knipperlichten, M sportstuur witte KW vering ABE el alarm beschikbaar. ROPS Verdeck 2.Hand originele staat.! Produktionsdatum

De auto heeft alle betaalde belastingen in Nederland, dus je moet geen zorgen over.

Ik heb betaald alle belastingen in Nederland, dus dat betekent dat je niets te betalen als je wilt de auto onder uw naam te registreren.

Deze auto is te koop voor slechts 8.500 EUR omdat ik onlangs verhuisd terug met mijn familie naar mijn oorspronkelijke land Spanje na 2 jaar werken in Nederland. Ik heb geprobeerd om de auto hier in Spanje te verkopen, maar kopers niet willen kopen omdat er nog steeds is ingeschreven in Nederland.

Ik heb gesproken met een agent uit mijn stad, en hij zei dat ik niet heb om terug te keren in Nederland om deze overeenkomst in persoon te sluiten, omdat er veel escrow bedrijven die dit soort transacties kan verwerken. Dus ik heb gedaan een klein onderzoekje gedaan en vond ik een lokale escrow bedrijf.

Nu is mijn auto in beslag genomen door de escrow bedrijf nadat ik hebben een koopovereenkomst met hen. Het beste deel is dat zij zal zorg dragen voor het transport, de betaling en de autoverzekering. Levertijden zal ongeveer 3-4 dagen, en de auto zal worden geleverd aan uw thuisadres.

Als we deze escrow bedrijf heb je 7 dagen om de auto te testen voordat u een definitief besluit zal nemen.

Je hebt ook de mogelijkheid om in Puertollano, Ciudad Real kom op deze bestanden, en pak je auto als je geld.

Voor meer informatie over deze transactie, neem dan altijd contact met mij op.

Dus laat me weten als je nog steeds geïnteresseerd in het kopen van mijn auto.

Groet,

Link naar reactie

Mooie variant op de 419-scam, erg creatief deze...

Bij advertenties van dit soort 'hebbedingen' is escrow/MoneyGram/WesternUnion synoniem voor 'cash mag ook, maar we pakken uw geld 't liefst digitaal af'...

Als je dit verhaal een korrel (of een paar zakken) zout geeft: vraag dan waar in 'de Netherlans' (sic) hij dat onderhoud heeft laten doen ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.