Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Maar ff alle voordelen op een rijtje:

Voordelen:

Verbeterd rijgedrag

Attractieve en individuele Optiek

Optische benadering BMW M-modellen

Verbetering van de Aerodynamica

Perfecte pasvorm

Verhoging van de verkoopwaarde

Slagvast ABS kunststof (geen polyester zoals bij imitatie.)

tjezus wat een lul verhaal :stretcher: je vind het mooi of niet, en ik persoonlijk vind het :rolleyes:

Link naar reactie

Voordelen:

Verbeterd rijgedrag

Attractieve en individuele Optiek

Optische benadering BMW M-modellen

Verbetering van de Aerodynamica

Perfecte pasvorm

Verhoging van de verkoopwaarde

Slagvast ABS kunststof (geen polyester zoals bij imitatie.)

dit soort kreten kun je terug vinden in de electronische accessoire gids die de bmw dealer gebruikt

daarin kun je ook een tabje openen waarin de argumenten genoemd worden,die de verkoper naar de klant toe kan gebruiken.

alhoewel ik hier een aantal "bmw"opmerkingen zie staan er ook een paar autoscharrelaar van op de hoek opmerkingen bij :thumbup:

Link naar reactie

Dit is een interessante advertentie!

Ik heb hier heel goede ervaringen mee; 2 maanden terug hier Xenon in laten zetten, aardige kerel die het voor een heel goede prijs doet, en ben supertevreden met deze bi-xenon!

Mooie auto ook in de advertentie :newblush:

http://link.marktplaats.nl/446292027

Link naar reactie

eeh... bixenon, zeg je? Dat moet je even uitleggen dan. Vooralsnog bestaat er geen bixenon voor de Z3. Een PnP kitje in je halogeen reflector drukken is natuurlijk niet zo heel bijzonder en naar mijn mening ook een slecht idee, maar dat terzijde :notok:

Link naar reactie
tjezus wat een lul verhaal :notok: je vind het mooi of niet, en ik persoonlijk vind het :fiew:

Dat gevoel heb ik nou altijd bij een QP.... :thumbup:

Link naar reactie

Uhh Leonardo, bi-xenon wil toch gewoon zeggen; Xenon in 1 koplamp voor zowel normaal als groot licht? Want dat heb ik nu. Als ik het bij het verkeerde eind heb, moet je het zeggen. En waarom een slecht idee? Verlichting van Xenon is 's avonds zoveel malen beter vind ik..

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Xenon heb je in verschillende K-waardes.. van dat blauwe halfordslicht hoeft geen sprake te zijn, mits je de juist neemt.. :notok:

Maar heb jij nou je aero pakket verkocht? of had je er nog 1 liggen?

Link naar reactie

Bij Ruud kan ik niet terecht na werktijd. Hier kon ik dat wel.

Enuhmm dit is een 6000K-lichtset, vind de verlichting duizend keer beter, maar heb geen enkel bezwaar op hoe het eruit ziet? Dus wat jullie vinden zal me werkelijk een worst wezen :notok:

Vind de manier waarop het duidelijk wordt gemaakt overigens erg onbeschoft.

Link naar reactie
Uhh Leonardo, bi-xenon wil toch gewoon zeggen; Xenon in 1 koplamp voor zowel normaal als groot licht? Want dat heb ik nu. Als ik het bij het verkeerde eind heb, moet je het zeggen. En waarom een slecht idee?

ah, dat noem jij bixenon. Laten we de discussie over xenon in halogeen units maar niet hier gaan voeren. Daar is dit topic niet voor. Even kort:

Verlichting van Xenon is 's avonds zoveel malen beter vind ik..
Als er een goei cutoff in het lichtbeeld zit wel ja. Dat heb jij niet in je halogeenrefelctor. Dus dan is het harstikke lekker voor jou maar niet voor je tegenliggers. 6000K is trouwens enigszins blauw en verre van OEM van daar ook het "Halfords" karakter. Als je OEM xenon kleur wil neem je 4300 Kelvin. En dan alleen met D2R of H7R of liever nog in een projector. Tegenwoordig is 5000K de standaard overigens.
Link naar reactie
Vind de manier waarop het duidelijk wordt gemaakt overigens erg onbeschoft.

:thumbup:

van amsterdam zeg je?

dan ben je zeker een import amsterdammer?

ik bedoel voor een echte amsterdammer zijn de gemaakte opmerkingen gelijk aan liefkozingen :lol:

maar goed,de opmerkingen zijn hoe bruusk ook terecht,een halogeen gebaseerde koplamp is niet geschikt om met de hoeveelheid licht die een xenon pit opbrengt te verwerken.

een aftermarketkit haal je er dan ook bijna altijd uit tussen oem halogeen en oem xenon verlichting.

zelfs als je 4 of 5000k neemt.

ik heb het destijds helemaal uitgezocht en zelfs gebeld met hella ,en het geprobeerd om uiteindelijk toch over te stappen op oem xenon koplampen.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
En dan alleen met D2R of H7R of liever nog in een projector. Tegenwoordig is 5000K de standaard overigens.

Dus als ik het goed begrijp zou je deze moeten hebben?

Pilot Xenon D2R en dan in 5000K?

Hier staat trouwens dat 6000K gewoon wit is:

3000K = geel licht
4300K = geel/wit licht
5000K = wit licht met een licht gele gloed
6000K = wit licht
8000K = wit/blauw licht
10000K = blauw licht
12000K = blauw/violet licht

Is een Z3 trouwens ooit leverbaar geweest met af-fabriek Xenon.. en zo ja, had die dan een andere koplamp?

Link naar reactie

Als je voor aftermaket xenon gaat, zou ik toch altijd voor 4300k gaan. Die tabel is maar een hele vage interpretatie. Ook foto's kan je niet op afgaan omdat elke camera een witbalans instelling heeft die elke kleur als wit (of gelig of blauw) kan laten overkomen.

4300k zoals de diverse aftermarket kitjes afgeven komt in mijn ogen toch het meest over als echt wit. In de 5000k vind ik al een vleugje blauw zitten. 6000k zit overduidelijk blauw in. Dat is mijn mening.

Ik ben ook van mening dat je net zo goed een chinees 4300k setje kan nemen (van 60 euro oid) als een hella 4300k setje van 200 euro. Grote kans dat het uit dezelfde (chinese) fabriek komt.

Voor een z3 is een aftermarket projectorlamp wellicht mooier, ik zie hier en daar best mooie lampjes langskomen.. Xenon komt beter tot z'n recht in een projectorlamp (en je hebt dan een nieuw lampglas zonder steenslag, dus minder lichtdisepersie). kost wel extra geld natuurlijk.

Link naar reactie

Xenon heeft toch nooit in een Z3 gezeten? Dus alle Xenon verlichting op een ZZZ is aftermarket spul. In mijn optiek is het iets creeëren wat bij deze auto niet past(net zoals de koplampen met de BMW ringen). Persoonlijk hou ik het orgineel en koop ik wel de halogeenlampjes die extreem veel licht geven.

Maar ieder moet het lekker zelf bepalen :thumbup:

Link naar reactie
Vind de manier waarop het duidelijk wordt gemaakt overigens erg onbeschoft.

Sorry hoor, maar onbeschoft zijn doe ik heel anders.......

Ik zal het geheel iets anders proberen te formuleren:

Geachte heer Sebastian,

Tot mijn grote spijt moet ik vanuit de grond van mijn hart meedelen dat ik uw conversie van de standaard halogeen verlichting naar de Xenon illuminatie niet kan appreciëren. Deze lampen doen afbreuk aan het overigens fraaie voorkomen van uw zeer gewaardeerde Z3. De impressie die thans hiermee gemaakt wordt doet mij denken aan een automobiel uit de vorige eeuw die door kunstgrepen aan de tand des tijds probeert te ontspannen door een technische innovatie te simuleren die geen gelijke tred houdt met het ontwerp van de wagen. Het geoefende oog ziet reeds van grote afstand een onrustig en diffuus lichtbeeld op zich af komen doordat de golflengte van de geprojecteerd lichtbundel niet geschikt is voor het armatuur waarin deze lichtbron is geplaatst. Reeds veel van uw lotgenoten zullen bij de jaarlijkse zgn. Algemene Periodiek Keuring hun Waterloo vinden doordat de rijkskeurmeester zijn goedkeuring aan deze conversie zal onthouden. Het plaatsen van een Xenon lamp in een armatuur zonder het hiervoor benodigde keurmerk in namelijk in principe bij wet niet toegestaan en reden voor afkeur. De praktijk is echter dat een groot deel toch de dans weet te ontspringen doordat men van rijkswege heeft besloten alleen de ernstigste gevallen van verblinding niet te fiatteren.

Ik wens u verder een zeer plezierig oponthoud in uw voiture, en namens een van de mede cabriotisten een zeer fijne zomer toe.

Mvg,

X. Non

:thumbup::lol: ;) B)

Link naar reactie

Je post het, dus je vraagt krijgt reacties.

Reacties bevatting soms meningen.

De een vindt het mooi, de ander niet.

En niemand houdt z'n kop op commando :lol:

Dus bij deze: ik vind het geen gezicht. Het eerste wat ik bij mijn ex-QP heb gedaan, is juist die cheap ass xenon meuk verwijderen. kisstogether.gif

Link naar reactie
Ik vind het mooi. Dus hou je kop! :rambo:

:rolleyes:

Nou, dit is nu een voorbeeld van een onderbouwd en beschaafde reactie........ van iemand met :blink:

Nou, dan klopt het plaatje wel :mellow:

Link naar reactie
Ik vind het mooi. Dus hou je kop! :rambo:

:rolleyes:

Ik dacht dat het juist ging om een beter zicht? Gevalletje :mellow: dus.

Mijn kop zal ik houden, maar mijn hoofd laat zich niet commanderen...... :blink:

Link naar reactie

Je kan beter via BMW-KIS de lijst aanvragen, dan hoef je jouw mail-adres niet aan een marktplaats-bedrijf af te geven:

Bent u benieuwd naar de opties van uw BMW? U kunt een optielijst opvragen via BMW-KIS ofwel; BMW Klant Informatie Service. Mocht het om een geïmporteerde BMW gaan, kan het via BMW Kundebetreuung. Lees hieronder hoe u deze optielijst kan aanvragen;

Nederland / BMW-KIS

U kunt een email sturen met een goed omschreven aanvraag (bijv. Correcte all-risk verzekering) naar bmw-kis [at] bmw.nl, met daarin de volgende informatie;

Chassisnummer BMW

Naam en adresgegevens (Dit ter controle)

Eventueel kenteken

BMW Kundenbetreuung

U kunt een email sturen met een goed omschreven aanvraag (bijv. RDW Keuring) naar kundenbetreuung [at] bmw.de, met ook daarin de volgende informatie;

Chassisnummer BMW

Naam en adresgegevens (Dit ter controle)

Eventueel kenteken

Link naar reactie

De Nederlandse BMW-KIS behandelt ook importauto's, dus de Duitse omweg is niet nodig.

Ik had destijds binnen een uur al antwoord met de complete optielijst met zelfs de NL prijzen erbij. Superservice!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.