Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Waar gebeurd, want het haalde destijd de voopagina van de kranten.

Vent ziet advertentie voor z.g.a.n. Mercedes voor 1 gulden.

De verkopende mevrouw was heel serieus.

Vent ging naar politie omdat hij dat niet vertrouwde.

Politie ging mee om die mevrouw er op aan te spreken.

Wat bleek: haar echtgenoot was er met een nieuwe vriendin vandoor en om hem te pesten verkocht ze dat ding voor 1 gulden.

Link naar reactie

Z4 Individuals zijn er in 3 hoofdgroepen : Maritiem, sport en executief

Hier een typische maritiem uitvoering (doelgroep waarschijnlijk mensen met een jacht in saint Tropez)

Dasbord + afdekking bij versnellingspook zijn gevernist houtfineer, (geen plastic). het stuur is ingelegd met hout.

Buitenkleur Nachtblauw, interieur Champagne. En dan die velgen :rolleyes::ph34r:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=2

Link naar reactie

Toch heb ik die maritieme lijn nooit mooi gevonden. Hout is een onzettend klassieke interieurinrichting (zeker in dit design), terwijl de z4 ongeveer de meest hardcore van de new edge designs is. En dat sluit qua ontwerpfilosofie slecht op elkaar aan ben ik van mening.

Link naar reactie
Toch heb ik die maritieme lijn nooit mooi gevonden. Hout is een onzettend klassieke interieurinrichting (zeker in dit design), terwijl de z4 ongeveer de meest hardcore van de new edge designs is. En dat sluit qua ontwerpfilosofie slecht op elkaar aan ben ik van mening.

Mee eens. Heb al jaaaaren een zeilboot, maar zou dit nooit nemen.

Maar hij misstaat niet op zonnige boulevards /terrasjes /jachthavens. Zeker niet met een geblondeerde 20 jaar jongere vriendin naast je :rolleyes: .

Link naar reactie
Ze worden steeds goedkoper..... slechte ontwikkeling voor mij goede ontwikkeling voor diegene die er een zoekt:

Waar baseer je dit op dan? Lijkt mij een redelijke prijs die ervoor gevraagd wordt toch?

Link naar reactie
Waar baseer je dit op dan? Lijkt mij een redelijke prijs die ervoor gevraagd wordt toch?

Ik zeg ook niet dat de prijs niet redelijk is? Alleen dat ze steeds goedkoper worden en dat is voor alle :thumbup: eigenaren natuurlijk geen goede ontwikkeling. Met 1,5 ton op de teller vind ik die prijs ook redelijk.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.