Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties

Aanbevolen berichten

Hee...een S54...ben benieuwd :angry:

Foto`s staan nu op de website:

http://renova.awdvoorraad.nl/sd893c8810c1e...mp;soort=select

Jammer van dat rekje maar voor de rest een unieke auto voor een redelijke prijs. Als iemand 18k biedt voor die van mij ga ik hem vanmiddag nog halen :schater:

Link naar reactie

Hoe onbetrouwbaaare kun je zijn als verkoper?

Op marktplaats staat een Z3M uit 2002

Als je hem aanklikt, krijg je gelijk een mededeling dat dat kreng uit 1997 is. (En dan is tie natuurlijk niet goedkoop meer).

Kun je zo'n vent verder nog geloven als hij zegt dat de km stand klopt en auto prima in orde is?

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator
Hoe onbetrouwbaaare kun je zijn als verkoper?

Op marktplaats staat een Z3M uit 2002

Als je hem aanklikt, krijg je gelijk een mededeling dat dat kreng uit 1997 is. (En dan is tie natuurlijk niet goedkoop meer).

Kun je zo'n vent verder nog geloven als hij zegt dat de km stand klopt en auto prima in orde is?

Kun je voor hetzelfde geld niet beter de ook zwarte M roadster, ook uit 1997 en met vrijwel gelijke km stand kopen die bij Ruud staat?

Overigens valt me dit nog mee: hij geeft al in de advertentietekst aan dat het bouwjaar niet klopt. Ik ken ook bedrijven waar de advertentie ook voor geen meter klopt, maar waar je dan pas ter plekke achter moet komen ...

Link naar reactie

Ja die had ik ook al gezien.

Toch is het niet zo erg duur volgens mij; aangezien het een volbloedige raceauto is. Op het uiterlijk na (en misschien het blok) heeft hij volgens mij niets gemeen met een normale z4 (ander chassis, compleet andere ophangingen etc.

Wel een advertentie met humor.....navigatiesysteem....rokersvrije auto... :schater:

oh, blok en aandrijving (en fusees+aanhang waarschijnlijk) komen van een e36

Link naar reactie
  • Administrator

Ja en dit is ook niet de eerste keer dat deze advertentie erop staat. Was je aan het inventariseren welke concurrentie je eigen advertentie ondervindt? :thumbup:

Link naar reactie

Ik moest ff heel diep nadenken bij je post want ik ben zelf natuurlijk wel gek als ik mijn z4 te koop zet, maar nu zie ik het:

Roberto heeft z'n z4 op MP te koop gezet!! :schater:

http://link.marktplaats.nl/383550067

Dat wist ik helemaal niet. Ik loop kennelijk hopeloos achter.

Dat verdient bijna z'n eigen topic :thumbup:

Maareh... moet er niet bijstaan "geen testpiloten" of zoiets :schater:

Link naar reactie
  • Administrator
Overigens valt me dit nog mee: hij geeft al in de advertentietekst aan dat het bouwjaar niet klopt. Ik ken ook bedrijven waar de advertentie ook voor geen meter klopt, maar waar je dan pas ter plekke achter moet komen ...

Dat doen ze dan meestal om kosten te besparen. Passen ze een oude advertentie aan. :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Ik moest ff heel diep nadenken bij je post

Ja, sorry, ik bedoelde op Roberto's post te reageren. Ik was eerder gisteren op zoek naar het aanbod van Z's met een minimale (ja, geen maximale) kilometerstand en kwam toen ook die van Roberto tegen ...

Dat doen ze dan meestal om kosten te besparen. Passen ze een oude advertentie aan.

Nou, da's een deel van de adverteerders, maar de echte boeven doen het met als gedachte, als je dan eenmaal daar bent en het zit wat tegen ze de auto alsnog makkelijker aan je verkopen, omdat je er dan toch al bent, terwijl je bij de juiste gegevens in de advertentie niet eens zou zijn komen kijken ...

Link naar reactie
  • Administrator

Nieuwe Z3M spiegels (ongelakt), RHD uitvoering voor weinig.

Zelf net een setje gekocht :groupwave:

http://cgi.ebay.de/Orig-BMW-M-Spiegel-Mirr...=item27b7394077

http://cgi.ebay.de/Orig-BMW-M-Spiegel-Mirr...=item27b73940bd

http://cgi.ebay.de/Orig-BMW-M-Spiegel-Mirr...=item27b73940f3

Alle drie van dezelfde aanbieder (100% score) en bij alle 3 meerdere sets beschikbaar.

Enige verschil met de LHD uitvoering is dat er wat vertekening kan optreden, maar volgens mij kan het nooit zo moeilijk zijn om het linker en rechterglas te wisselen.

Link naar reactie
  • Administrator
Maar gewoon proberen en past het niet dan denk ik dat het een kwestie van wennen is.

Wat zeggen ze daar in't Zuiden ook alweer?

"As ge ut nie mir wit, gebruik dan pur en kit"... :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in