Administrator Maurits Geplaatst: 12 maart 2010 Administrator Delen Geplaatst: 12 maart 2010 schreef M Estoril: Moet je wel automaat willen rijden.En die lelijke reflectoren in de achterbumper accepteren en accepteren dat "alle mogelijke opties" in dit geval wat overdreven is. Maarrrrrrrrrrr evengoed: nog geen 15 mille als aanschafprijs is niet heel veel nee ... Quote Link naar reactie
Administrator Maurits Geplaatst: 12 maart 2010 Administrator Delen Geplaatst: 12 maart 2010 PM Performance heeft nu ook een E89 "onder handen" genomen (vrij bescheiden aanpassingen volgens mij):klikkerdeklik Quote Link naar reactie
pierrez101 Geplaatst: 14 maart 2010 Delen Geplaatst: 14 maart 2010 Alweer een RLE, zo zie je ze nooit en nu twee binnen een maand: RLE op autoscout Quote Link naar reactie
Administrator Maurits Geplaatst: 14 maart 2010 Administrator Delen Geplaatst: 14 maart 2010 schreef pierrez101: Alweer een RLE, zo zie je ze nooit en nu twee binnen een maand: RLE op autoscoutDie man heeft wel meer heeeeeeele mooie dingen staan zeg:M1Wil ik best coupe voor gaan rijden! :holiday: :D Quote Link naar reactie
IvoZ3 Geplaatst: 14 maart 2010 Delen Geplaatst: 14 maart 2010 schreef 2.5si: Die man heeft wel meer heeeeeeele mooie dingen staan zeg:M1Wil ik best coupe voor gaan rijden! Inderdaad een mooi exemplaar maar is vanaf de grond opnieuw opgebouwd. Stevige prijs. Maar ja er zijn er ook maar 454 st van gebouwd. Quote Link naar reactie
IvoZ3 Geplaatst: 14 maart 2010 Delen Geplaatst: 14 maart 2010 Toch blijven dit soort auto's meer in de categorie verzamelaarsobjecten en geen rijdersauto's. Jammer.hier nog een :M1 Rood Quote Link naar reactie
Ronlittle Geplaatst: 14 maart 2010 Delen Geplaatst: 14 maart 2010 Wat ik minder vindt zijn de 2 bmw badges achter, had liever 1 in het midden gezien. Grtz Ron. Quote Link naar reactie
IvoZ3 Geplaatst: 14 maart 2010 Delen Geplaatst: 14 maart 2010 Mee eens. Staat een beetje knullig en goedkoop. Maar als je 'm hebt haal je die er toch gewoon af Quote Link naar reactie
Ronlittle Geplaatst: 14 maart 2010 Delen Geplaatst: 14 maart 2010 En weg is de waarde, niet meer origineel.Zou een dure badge zijn.Grtz Ron. Quote Link naar reactie
MdV Geplaatst: 14 maart 2010 Delen Geplaatst: 14 maart 2010 schreef IvoZ3: Maar als je 'm hebt haal je die er toch gewoon afgodslasteraar! Quote Link naar reactie
IvoZ3 Geplaatst: 14 maart 2010 Delen Geplaatst: 14 maart 2010 gewoon laten zitten dus of de 1 laten staan. Quote Link naar reactie
RvE Geplaatst: 14 maart 2010 Delen Geplaatst: 14 maart 2010 schreef 2.5si: Die man heeft wel meer heeeeeeele mooie dingen staan zeg:idd, veel mooi spul, allemaal aan de prijs. Heerlijk ook dat er op de foto's van de 1 links EN rechts casual twee Z8's staan deze E9 ziet er uit alsof ie gisteren in elkaar is gezet... Quote Link naar reactie
pierrez101 Geplaatst: 14 maart 2010 Delen Geplaatst: 14 maart 2010 Ja deze Kleissler is een bekende in de Z1 handelscene, heeft daar een wat twijfelachtige reputatie.Heeft wel een goede neus voor het zeldzame spul, zo zag ik ook mijn jarenlang gezochte gele K1 staan HIER een rechstreeks linkje naar zijn site, kun je zelfs nog met DM betalen. Quote Link naar reactie
IvoZ3 Geplaatst: 14 maart 2010 Delen Geplaatst: 14 maart 2010 schreef RvE: idd, veel mooi spul, allemaal aan de prijs. Heerlijk ook dat er op de foto's van de 1 links EN rechts casual twee Z8's staan ;)deze E9 ziet er uit alsof ie gisteren in elkaar is gezet... Inderdaad een plaatje net als deze.Mijn overbuurman heeft er een in de garage staan. Als ie wegrijdt is het een mooi gezicht en geluid Quote Link naar reactie
M Estoril Geplaatst: 15 maart 2010 Delen Geplaatst: 15 maart 2010 http://www.autotrader.nl/auto/kopen/Bmw/Z3...l=21&pos=11Zie je volgens mij niet veel in NL. Alleen niet duidelijk in opmerkingen hoeveel PK? 240 of 321. Quote Link naar reactie
Davids Z3 Geplaatst: 15 maart 2010 Delen Geplaatst: 15 maart 2010 schreef M Estoril: http://www.autotrader.nl/auto/kopen/Bmw/Z3...l=21&pos=11Zie je volgens mij niet veel in NL. Alleen niet duidelijk in opmerkingen hoeveel PK? 240 of 321.Er staat wel duidelijk US roadster dus neem aan 241 Ponykrachtjes... Quote Link naar reactie
polowonder Geplaatst: 15 maart 2010 Delen Geplaatst: 15 maart 2010 je houdt ervan of niet (ikke als QP-fan, niet dus) maar hier is er weer eentje te koop Quote Link naar reactie
MdV Geplaatst: 15 maart 2010 Delen Geplaatst: 15 maart 2010 dit topic heet toch ´Plaats hier lachwekkende advertenties´ :hamer: klikkerdekliktoch best knap om gewoon 10k teveel te vragen... Quote Link naar reactie
IvoZ3 Geplaatst: 15 maart 2010 Delen Geplaatst: 15 maart 2010 Zal inderdaad een typfoutjes zijn. Hoop ik. Zal het even vragen aan hem.edit :antwoord van de verkoper:Nee dit is geen typ fout.De prijs is onderhandelbaar.Staat ook een vergelijkbare uitvoering en motor op Zomoto.nl voor 25.500 dus nee dit is geen rare prijs.Wat deze auto zo uniek maakt is zijn: enorm lage kilometerstand, mooi uitgevoerd (Full option), bouwjaar 2002 en goed onderhouden (Maaral Alkmaar).Bent u geïnteresseerd in de Z3? Quote Link naar reactie
M Estoril Geplaatst: 16 maart 2010 Delen Geplaatst: 16 maart 2010 Tja vragen kan altijd maar ik kan me niet voorstellen dat iemand bijna 27k gaat betalen voor deze ZZZ ondanks dat deze er netjes uit ziet en idd een lage km stand heeft. Wil denk ik geld overhouden en toch een nieuwere ZZZZ rijden Quote Link naar reactie
Davids Z3 Geplaatst: 16 maart 2010 Delen Geplaatst: 16 maart 2010 schreef M Estoril: Tja vragen kan altijd maar ik kan me niet voorstellen dat iemand bijna 27k gaat betalen voor deze ZZZ ondanks dat deze er netjes uit ziet en idd een lage km stand heeft. Wil denk ik geld overhouden en toch een nieuwere ZZZZ rijden Ik denk dat ie gewoon uit een hele hoge boom is gevallen..... Quote Link naar reactie
RvE Geplaatst: 16 maart 2010 Delen Geplaatst: 16 maart 2010 schreef Davids Z3: Ik denk dat ie gewoon uit een hele hoge boom is gevallen.....Of net onder een steen is gekropen waar ie sinds 2002 onder zat Maar vragen staat vrij, misschien vindt ie iemand die het er voor over heeft. Quote Link naar reactie
Davids Z3 Geplaatst: 16 maart 2010 Delen Geplaatst: 16 maart 2010 Z3 (M) Coupe onderdelen:http://link.marktplaats.nl/330550595 Quote Link naar reactie
The Shrike Geplaatst: 16 maart 2010 Delen Geplaatst: 16 maart 2010 schreef Davids Z3: Z3 (M) Coupe onderdelen:http://link.marktplaats.nl/330550595ik vind het wel fijn dat hij er even bijschrijft dat Belgie in het buitenland ligt p.s. vanavond ook een M op het Forum David??? Quote Link naar reactie
Davids Z3 Geplaatst: 16 maart 2010 Delen Geplaatst: 16 maart 2010 schreef The Shrike: ik vind het wel fijn dat hij er even bijschrijft dat Belgie in het buitenland ligt p.s. vanavond ook een M op het Forum David???Ja ja nog maar 13 onzin posts te gaan voor die felbegeerde status Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.