Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

19" PG2 Hamann Velgen

Het zijn die van onder BBB/ZeNnEr 's z3 coupé geweest, die nu onder men Z4 zitten. Op de link zijn het nog de foto's van BBB/ZeNnEr maar ik zal binnenkort nieuwe maken van onder men Z4.

PS: Voor de forumleden kan er natuurlijk nog keer over de prijs gesproken worden :newblush:

PS: Het deed goed hier nog eens rond te neuzen op de site, maar goh, al die nieuwe gezichten...

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Een setje leuke velgjes eronder en het is een beauty alleen jammer van het hout in het interieur.

ben (nog) niet zo thuis in de Z4 QP prijzen, maar lijkt mij behoorlijk scherp, niet?

begint toch aardig verleidelijk te worden zo'n Z4 QP'tje.... :fiew:

Link naar reactie
Een setje leuke velgjes eronder en het is een beauty alleen jammer van het hout in het interieur.

ben (nog) niet zo thuis in de Z4 QP prijzen, maar lijkt mij behoorlijk scherp, niet?

begint toch aardig verleidelijk te worden zo'n Z4 QP'tje.... :blink:

Velgen, inlays in het interieur, het valt allemaal op te lossen. Prijs erg scherp idd. ... QP-tje :fiew: beetje respect voor dit Monster graag :schater:

Link naar reactie
  • 3 weken later...
voor de mensen die een z4 3.0 willen die volgens mij scherp geprijsd is. Maladiven blauw is niet helemaal mijn kleur (denk ik), maar zonder inruil kom je toch tegen de EUR25k aan. En dan is zelf importeren voor een veel betere deal moeilijk. Plus je krijgt 2 jaar volledige 6 maanden garantie. aangepast door The Shrike
Link naar reactie
voor de mensen die een z4 3.0 willen die volgens mij scherp geprijsd is. Maladiven blauw is niet helemaal mijn kleur (denk ik), maar zonder inruil kom je toch tegen de EUR25k aan. En dan is zelf importeren voor een veel betere deal moeilijk. Plus je krijgt 2 jaar volledige 6 maanden garantie.
:clapping: Even goed lezen meneer Shrike, netto prijs dus ex btw. Dus tel de 19% btw erbij en hij is niet meer zo goedkoop, komt die op zo'n 32 en daar heb ie ook wa anders voor :ph34r:
Link naar reactie
ik weet niet hoe jij netto prijs definieert, maar hier is dat gewoon de prijs die je als consument betaald (excl. die rare kosten rijklaar maken). Dusse....

Netto = prijs exclusief btw. Dus consument betaald de bruto prijs (incl.)

Link naar reactie

Vaak is bij import/export en in de handel de netto prijs excl BTW en BPM,

maar als deze advertentie gericht is op consumenten dan zou dat (moeten) betekenen dat het de nettoprijs is die de consument uiteindelijke betaald. Dus de eindprijs, welke dan inclusief BTW en BPM is.

Link naar reactie
Vaak is bij import/export en in de handel de netto prijs excl BTW en BPM,

maar als deze advertentie gericht is op consumenten dan zou dat (moeten) betekenen dat het de nettoprijs is die de consument uiteindelijke betaald. Dus de eindprijs, welke dan inclusief BTW en BPM is.

Het gebeurt wel vaker dat ondernemerTs het gezichtspunt van (hun) klanten vergeten. Vaak zijn ze niet lang ondernemerT. Ik weet niet hoe lang Roger en Jacqeline nog ingeschreven staan bij de KvK :rolleyes::schater::schater:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
voor de mensen die een z4 3.0 willen die volgens mij scherp geprijsd is. Maladiven blauw is niet helemaal mijn kleur (denk ik), maar zonder inruil kom je toch tegen de EUR25k aan. En dan is zelf importeren voor een veel betere deal moeilijk. Plus je krijgt 2 jaar volledige 6 maanden garantie.

Inmiddels verkocht zo te zien (deze week dan, vorige week stond ie er nog op).

Verder lees ik dit topic graag, wil de komende tijd een Z4 3.0i handgeschakeld dus tips zijn altijd welkom :rolleyes:

Link naar reactie
Deze Z4 3.0i is wel leuk. Heeft ook leuke extra's, onder de motorkap! :rolleyes:

Die had ik inderdaad al gezien, zag dat ie van een forummember was hier. Erg gaaf, uiterlijk ziet er super uit! Ben normaal gek van 'het origineel' maar dit misstaat zeker niet. Interieur een dikke 10! Maar ik ben geen fan van motortuning en zoek liever iets met lagere km-stand. Maar toch bedankt voor het meedenken natuurlijk :banaan:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Die had ik inderdaad al gezien, zag dat ie van een forummember was hier. Erg gaaf, uiterlijk ziet er super uit! Ben normaal gek van 'het origineel' maar dit misstaat zeker niet. Interieur een dikke 10! Maar ik ben geen fan van motortuning en zoek liever iets met lagere km-stand. Maar toch bedankt voor het meedenken natuurlijk :thumbup:
Link naar reactie
Ik ben benieuwd hoeveel je hier nou moet bijleggen om er weer een mooi rijdend exemplaar van te maken.

Dat vraag ik me ook af van deze Alpinweiß Z4 coupe op BMW.de. Januari 2008, 16.000km op de klok voor 26.900 EUR....maar met schade rechtsvoor:

2860173.jpg

2860172.jpg

2860171.jpg

Zou je kunnen invoeren als "schadebak" zodat je BPM betaald over de waarde die ie nu beschadigd heeft (en dus niet via afschrijvingstabel van de BPM). Maar ik heb helemaal geen idee of je dat ding nog een beetje recht krijgt. :thumbup:

Hij heeft wel witte knippers, dus dat scheelt al een hoop commentaar bij het "ff voorstellen RvE en mijn Alpinweiß Z4 coupe" topic ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.