Ga naar inhoud

zijschermen met luchtsleuf

Aanbevolen berichten

ik ben van plan om ook de zijschermen van g-power te bestellen heeft iemand anders ze hier al toevallig? en wat zijn de meningen hierover? kost wel weer ff bijna 300e maar ik vind het wel vet!! weet iemand of het knipperlicht aan de zijkant verplicht is? want dat valt namelijk kwijt groet pat

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

idd huub dankje voor het plaatsen ik vind het wel vet

Link naar reactie

Hoever ben je met je QPE Patrick word het weer wat???

Zit er daar dan een luchtsleuf,hoop niet dat je dan veel spatwater erdoorheen krijgt moet je vaak autowassen.Maar vind ze zeker niet lelijk :huh:

Link naar reactie

Ik heb de zijschermen op mijn 1.9.

Ik heb ze in combinatie met de dorpels van www.kpu.de gemonteerd.

Ze bevallen me wel.

De zijknipperlichten zijn verplicht,daarom heb ik ze gemonteerd

Momenteel is er een met schade (linksvoor)

Een vrachtwagen heeft vrijdag op de parkeerplaats zijn rechtervoorpoot in mijn deur ,scherm ,velg en achterbumper gezet.

Link naar reactie
Ik heb de zijschermen op mijn 1.9.

Ik heb ze in combinatie met de dorpels van www.kpu.de gemonteerd.

Ze bevallen me wel.

De zijknipperlichten zijn verplicht,daarom heb ik ze gemonteerd

Momenteel is er een met schade (linksvoor)

Een vrachtwagen heeft vrijdag op de parkeerplaats zijn rechtervoorpoot in mijn deur ,scherm ,velg en achterbumper gezet.

SH :lol: T, SH :D T, SH :o T!

Link naar reactie

Ik neem aan dat de schade vergoed wordt.

Overmorgen wordt de schade getaxeerd.

Er moet zowiezo een nieuwe deur in

Het is alleen de vraag of de velg vergoed word.

Dit schijnt volgens de plaatwerker nogal eens problemen te geven.

Link naar reactie
ik ben van plan om ook de zijschermen van g-power te bestellen heeft iemand anders ze hier al toevallig? en wat zijn de meningen hierover? kost wel weer ff bijna 300e maar ik vind het wel vet!! weet iemand of het knipperlicht aan de zijkant verplicht is? want dat valt namelijk kwijt groet pat

vergeet niet http://www.kendo-tuning.nl te contacteren, die zijn dealer van G-Power en maken graag een mooi prijsje voor je (zeg ff dat je van het forum afkomt) :D

Kijk hier voor meer spullen;

http://www.digitalediensten.nl/z3forum//in...&f=9&t=279&st=0

Link naar reactie

Hoever ben je met je QPE Patrick word het weer wat???

Zit er daar dan een luchtsleuf,hoop niet dat je dan veel spatwater erdoorheen krijgt moet je vaak autowassen.Maar vind ze zeker niet lelijk :o

jazeker huub ik ben aan het wachten op de assen 1st die eronder dan bumpers spiegels kieuwen en achterklep dan schuren en naar de spuiter rial daytona eronder teflon behandeling laten geven ramen licht tinten en klaar wordt waarschijnlijk wel vet!!! groetpat

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.