Ga naar inhoud

Z3 Service Manual


RoWi

Aanbevolen berichten

Misschien leuk voor de knutselaars onder ons:

Z3%20Manual.jpeg

Geen idee of iemand dit al eerder gepost heeft. Ik heb gezocht maar ben niet zo handig met de zoekfunctie. Het boek is gewoon bij bol.com te bestellen en wordt dan vanuit Amerika verstuurd. Reken op twee weken levertijd.

aangepast door RoWi
Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bietje duur, ik maak intensief gebruik van de blauwe uitgave. Daarin staan de 4 cilinders en wat 6 cilinders. Maar blijf wel uitkijke naar dit boek als de prijs 50% zakt. Dus mocht je het rond de 55 euro tegenkomen is een tip welkom.

alternatief:

http://pdfziel.com/doc/623-1996-2002-bmw-z3-service-manual

aangepast door .cornelis.
Link naar reactie

Als je toch digitaal gaat kan je veel beter TIS gebruiken...

Dan heb je gelijk àlles. En officieel van bmw (TIS=Technisch informatie systeem)

Ben ik blind of staan in die pagina alleen maar google ads?

Waar staat de pdf?

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Niet blind maar mischien kleurenblind :blink: er staat een heeeele groene balk op de pagina met DOWNLOAD in het midden, moet je daar eens op klikken.

edit: bij nader inzien download ie een corrupte pdf, dus resultaat nog 0,0 :muur:

aangepast door CorvH
Link naar reactie

Ja die corrupte pdf heb ik ook al... :hypocritesmiley:

En die staat vol met html naar bentley linkend.... dus wat daar nou de bedoeling van is? :blink:<_<

(hij is ook maar 20kb, een beetje klein voor een compleet service manual :lol: )

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Waarschijnlijk een nieuwe druk/editie van de 'blauwe bentley'.

Een aanrader, vind ik zelf: meer hands-on dan TIS en completer/serieuzer dan bijvoorbeeld Haynes. Niet 100% 'flächendeckend' (zoals de twee krukassensorvarianten voor de M52), maar een kniesoor die daar op let.

En downloaden: als niemand die boeken meer koopt zal 't aanbod van dit soort publicaties snel opdrogen...

Link naar reactie

Blij met de USA manual, ik heb nu de Nederlandse op papier (hoort bij de auto), een Duitse in de vorm van een pdf, een Britse op pdf, een Franse op pdf en nu de Amerikaanse. Ach je kan maar ergens blij mee zijn toch....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.