Ga naar inhoud

BMW Z4 achter spoiler gezocht


Aanbevolen berichten

Ik gok ook maar eens want als er fietsendragers op zolder liggen dan misschien ook wel ergens een rear spoiler.

Ik ben n.l. op zoek naar een achter spoiler voor een Z4 E85 cabrio zoals op onderstaande afbeelding.

Rearspoiler_zps8ic1m9ee.jpg

Link naar reactie

Mannen ik heb geen haast en hou de diverse sites al een tijdje in de gaten maar tot op heden niet gevonden wat ik zocht.

Wie weet wat er in Nederland nog ergens verstopt ligt.

  • Like 1
Link naar reactie

De gespoten spoilers worden niet meer geleverd, alleen de gegronde.

Overigens betaalde ik voor de mijne een fiks lager bedrag dan vermeld in RealOEM (de prijzen zijn niet altijd 1 op 1 over te nemen) en een spuiter die een normale prijs rekent is ook wel te vinden.

Mijn suggestie : waag er eens een telefoontje aan en misschien word je wel verrast. (mogelijk zelfs aangenaam :cool: )

aangepast door Shoveltje
Link naar reactie

Die spoiler kost bij leebmann24.de 203,28 dan is hij alleen in de grondverf gespoten. in kleur worden de inderdaad niet meer geleverd.

Link naar reactie

Dit kwam ik tegen, misschien is het wat incl. de kofferklep en in de juiste kleur als ik me niet vergis.

Daar had ik een aantal weken geleden al contact mee gehad maar we konden het over de prijs niet eens worden, zal nog eens proberen

Link naar reactie

Die Scheemaeker is met al zijn onderdelen duur. Hij haalt vaak schadewagens uit Engeland, demonteert deze en verkoopt de onderdelen voor veel geld. Vaak is er slecht met hem te onderhandelen.

Ad, vraag anders eens bij een bmw dealer in jouw buurt of ze willen kijken waar er eventueel nog een ligt in nederland. Zou wel van de ongespoten versie uitgaan. Mijn dealer heeft dat toen gedaan voor het chromen eindstuk op me z3 1.8. Er lagen er toen twee in Nederland waarvan een bij Ekris de ander ergens in Limburg. Ik heb hem toen zelf opgehaald, ze wilde hem ook naar mijn dealer sturen, en kreeg hem nog voor een leuke prijs mee ook omdat het om overjarige voorraad ging. Misschien heeft een dealer er nog wel een liggen over van een earopakket.

Link naar reactie

Ad, vraag anders eens bij een bmw dealer in jouw buurt of ze willen kijken waar er eventueel nog een ligt in nederland.

Antwoord dealer:

Helaas heeft niemand in het land nog een spoiler liggen voor de Z4.

In Duitsland kan ik deze nog wel bestellen voor je. (moeten nog wel altijd in kleur gespoten worden )

De levertijd is dan ongeveer 1 week.

De prijzen zijn :

Spoiler 205.79 bruto ex. Daar gaat nog 16% korting vanaf.

Lijm set 23.45 bruto ex . Daar gaat nog 10% korting vanaf.

Dus zonder spuiten, volgens mijn rekenmachine, incl btw 218.81 + 26.72= 245 euris

aangepast door ad k
Link naar reactie

Ok en Scheemaeker vraagt 200 voor klep en spoiler toch?

Want spuiten is ook snel gezegd 150 euries.

Kan je, indien de kleur exact goed is en er geen beschadigingen op zitten, niet een ruilvoorstel doen?

aangepast door Blackwwz3
Link naar reactie

Kan je, indien de kleur exact goed is en er geen beschadigingen op zitten, niet een ruilvoorstel doen?

Dat is dus inderdaad de vraag of het de juiste kleur is en er geen beschadigingen zijn.

Ruilen heb ik ook al met hem besproken maar daar gaat hij niet in mee.

Om weer een paar honderd km te gaan rijden om de kap te beoordelen vind ik ook nog al wat.

Erg informatief is hij ook niet gezien de korte reacties die je retour krijgt.

Ik wacht gewoon nog even af tot er iets voorbij komt dat wel aan de verwachtingen voldoet.

Geduld is een schone zaak en mocht er iemand ergens iets "spotten" dan hoor ik het graag.

Link naar reactie

Toch maar verder onderhandeld met de Scheemaeker en vandaag richting Zottegem gereden om de klep op te halen.

Na 350 KM (V.V.) over goede maar vooral slechte wegen en 1,5 uur file rondom Antwerpen de eindbestemming bereikt.

Wist in het geheel niet wat ik kon verwachten maar het was een alleraardigste vent die nog een rondleiding heeft gegeven in zijn "garage".

Hij had verschillende standaard zzz-tjes staan om te demonteren een paar //M cabrio's.

Zelf had hij een //M cabrio en een //M coupe in concoursstaat en een BMW 700CC uit 1959 (model ben ik even kwijt).

Uiteindelijk de achterklep ingeladen en weer naar huis.

Klep en spoiler zijn wat ik zocht alleen moet hij wel opnieuw gespoten worden omdat er toch wat lakbeschadigingen op zitten (dit was op voorhand aangegeven).

Het zij zo, spuiter zoeken en dan kan ik de klep ergens deze winter op mijn gemakje ombouwen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.