Ga naar inhoud

Belangstelling ?

pampus

Aanbevolen berichten

Hoi,

Emi en ondergetekende hebben verzonnen dat we op 4 oktober 2015 iets gezelligs gaan doen. We starten met koffie ergens in Rotterdam, gaan dan richting maasvlakte 2, schoppen daar tegen bandjes en doen wat broodjes en gaan dan naar reeuwijk naar Roodkapje, doen we een borreltje en gaan dan ergens een hapje eten...

Kortom een kleine rit Plusminus 100 km en erg gericht op het kletsen over onze grote passie....

Iedereen van het forum is van harte welkom en we willen nu een beetje weten wie daar ook zin in heeft.....

Meld je even als je dit ook leuk vindt en dan gaan we serieus plannen, oja geen tom tom bestanden gewoon lekker rijden....

We horen het graag....

Theo

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

klinkt leuk ! alleen dan staat de Z zo goed als bijna weer op stal :huh: . maar maasvlakte, daar worden vast geen sprintjes getrokken :rolleyes:

aangepast door lightning87
Link naar reactie

We krijgen een mooie nazomer, heb even in de glazen bol gekeken......

Link naar reactie

Verdomme Theo dan moet ik werken. Kunnen we het niet wat eerder doen, bv maand september 20 of 27 september of zo. Eerder kans op een beetje lekkere nazomer.

Wil wel graag mee als rasechte sportdorper.

Groet Maurice.

aangepast door Bigpapa
Link naar reactie

Verdomme Theo dan moet ik werken. Kunnen we het niet wat eerder doen, bv maand september 20 of 27 september of zo

Groet Maurice.

Nee want in augustus en september heb ik zo mijn verplichtingen, 4 oktober is voor mij en EMI de eerste gelegenheid. Het is niet anders......

aangepast door pampus
Link naar reactie

^Uhhh in de lijn van: nee, want dan kan IK niet (huwelijksreis). :P

Lucky you.......

Link naar reactie

Hahahaha En leest hij dan ook voor uit het grote sprookjesboek?

Ik ga dit topic in de gaten houden en tzt in mijn glazen bol agenda kijken of ik aan kan sluiten.

Helaas heb ik niet heul veul verstand van auto's om mee te lullen, maar dan knik ik af en toe wel ja en nee......alsof ik het snap...waar komt me dat bekend van voor...?

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.