Ga naar inhoud

Huub onze Z3 coupe king van het eerste uur op TV


Aanbevolen berichten

Al bijna 1 jaar niet maar actief hier.....en ik had nog wel zo`n zin in echte bbq!

Met echte bedoel ik dat je het vlees niet recht boven de kolen zo snel mogelijk een zwartgeblakerde buitenkant geeft terwijl hij van binnen nog leeft hahaha

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie
  • Administrator

BBQ is dat niet dat jezelf iets moet bakken...sorry ik pas

Toch leuk dat er members (wel of niet meer actief) op tv komen

Link naar reactie

^^ Ik ben een groot voorstander van een ZZZ(Z) BBQ. Maar dan wel graag een beetje in de buurt van Rotterdam :hypocritesmiley:

We hebben een grote tuin gevonden. Kralingse bos. Neem je wel een kurk mee dan. :punk::punk:

Link naar reactie
  • Administrator

Toch leuk dat er members (wel of niet meer actief) op tv komen

Hoe zou het eigenlijk met Mike (en zijn zus) zijn? :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Ik heb een redelijk formaat Weber en kan op redelijk gepaste manier de te grillen waren in een eetbaar formaat persen. (als in niet direct boven de kolen en zonder een hoog blaker gehalte)

De tuin is niet groot genoeg voor 100 man maar een mannetje of 20 moet wel lukken.

Moet je niet te veel haast hebben, lekker vlees van de BBQ heeft tijd nodig

Daarnaast oals enkelen weten, een lekkere bak koffie er bij.

eventueel is de Weber verplaatsbaar als iemand wel een grote tuin heeft....ik wil wel kolen regelen en het garen verzorgen

Als jullie de rest verzorgen :clapping: , vooruit..neem ik ook nog een zalmlende mee....half uurtje laten sudderen met gesloten deksel en je slurpt hem zo van zijn velleke

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Wat gaaf dat er een topic over ons is!!

Als jullie een toerrit organiseren in Friesland dan is er in 058 altijd (parkeer)plaats voor een BBQ :lol:

groeten van een Ex QPe rijder.

Vanavond gaan wij een zeebaars bereiden en hopen ons getrut van vorige week goed te maken.

  • Like 4
Link naar reactie

Tof dat je even refereerde aan het forum, ik hoorde je toch duidelijk zeggen ZZZET het maar ff daar neer!

ZZZIet er goed uit hoor Huub!

Als ik dan mijn eigen gemartel zie op de bbq, hoewel altijd heel lekker eten....de complimenten zijn niet van de lucht....is dit toch andere koek

Nou Huub vet complimentje van de chefs zeg! Kom maar door met dat recept hahahah

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.