Ga naar inhoud

TOP 10 Hoogste kilometerstanden met je Z3 of Z4 2016


Aanbevolen berichten

Elk jaar wordt er voortaan een topic geopend om te zien hoe het staat met de km-standen van onze ZZZ(Z)tjes
Geef dus voor dit jaar je hoogste km-stand op. Wil je stijgen in de lijst dan zul je een update moeten inzenden.
dus laat de zon maar komen en rijden met de ZZZ(Z) tjes!!!

Z3/Z4 (moet nog wel in je bezit zijn.):

Hoogste KM stand TOP 10 in 2015

  • 389.000 km BMW-Z-CSi Z3 2.8 1997
  • 310.000 Km Pascal Z3 3.0
  • 252.000 km IvoZ3 1.9 1999
  • 250. ??? KM Pimgmx
aangepast door IvoZ3
Zelf maar even aangepast ?
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 1 jaar later...

Laatste datum 29 mei 2015 ?

Of gaat dit topic nog ergens anders door ? (;-)

Wat ik mij afvraag , kun je hier uit herleiden of een 1.8 , 1.9 , 4 cilinders , of de 6 cilinders, 2.0 , 2.2  of 2.8 "langer" meegaan qua kilometers ?

Mijn 2.0 , staat nu op 170 k , en ben eigenlijk wel benieuwd hoelang zo'n motor mee zou kunnen gaan ....?

Link naar reactie
4 uren geleden, jje zei:

Laatste datum 29 mei 2015 ?

Of gaat dit topic nog ergens anders door ? (;-)

Wat ik mij afvraag , kun je hier uit herleiden of een 1.8 , 1.9 , 4 cilinders , of de 6 cilinders, 2.0 , 2.2  of 2.8 "langer" meegaan qua kilometers ?

Mijn 2.0 , staat nu op 170 k , en ben eigenlijk wel benieuwd hoelang zo'n motor mee zou kunnen gaan ....?

Dat hangt zo enorm af van gebruik, warm rijden, lange of korte ritten, onderhoud dat daar echt niks over te zeggen is. Nog los van "willekeur" of een maandagmorgenmodelletje.

 

wel kan je , zeer algemeen, zeggen dat een grotere motor minder hard hoeft te werken bij hetzelfde gebruik.

Link naar reactie
  • Administrator

Gelijk maar even de km-stand aangepast aangezien ons aller Ivo tegenwoordig zijn dagen slijt op het waterkoelerforum...

 

 

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Nu vorige week de 158k grens gepasseerd, het jaarlijks gemiddelde is nu onder de 10k gezakt, we passen de statistieken verder aan, niet voor de hoogste stand heheh......

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.