Ga naar inhoud

Advies na schade Z4 3.0iS 2003


Aanbevolen berichten

^idd alleen roosters, voor de rest past alles 1 op 1. Een verschil met monteren alleen. De onderplaat schuif je in het kunstof van de bumper, terwijl die bij de standaard bumper met een paar zeskant parkers vastzit.

Heb me originele bumper nog liggen op zolder

aangepast door Blackwwz3
Link naar reactie

^idd alleen roosters, voor de rest past alles 1 op 1. Een verschil met monteren alleen. De onderplaat schuif je in het kunstof van de bumper, terwijl die bij de standaard bumper met een paar zeskant parkers vastzit.

Heb me originele bumper nog liggen op zolder

dus de bumper zet je niet meer vast met de parkers ? mijn M onderplaat gaat ook "in"de voorbumper maar moet je nog steeds vast zetten met de 6 kanten.

Link naar reactie

Terugkomen op het waarborgfonds.

De verzekering vroeg ons om een formulier in te vullen voor het waarborgfonds.

Reden: Zij gaan de schade verhalen op het waarborgfonds.

Niet omdat ik terug val in premie maar wanneer ik ooit verander van maatschappij.

Ik zal dan mijn schade vrije jaren meenemen.

Netjes van mijn tussenpersoon. :clapping:

Link naar reactie
  • Administrator

Nee, dat valt gelukkig mee. Voor het waarborgdfonds volstaan ook getuigen die kunnen aangeven dat de auto op een bepaald tijdstip kort voor de schade daar schadevrij is geparkeerd. Zo was dat vroeger in ieder geval.

Link naar reactie

Nee, dat valt gelukkig mee. Voor het waarborgdfonds volstaan ook getuigen die kunnen aangeven dat de auto op een bepaald tijdstip kort voor de schade daar schadevrij is geparkeerd. Zo was dat vroeger in ieder geval.

Zo is het nog steeds en als die er niet zijn word er niks betaald. Heb al eerder meegemaakt dat er door de tussenpersoon toegezegd werd dat het waarborgfonds zou betalen.

Men liet de schade repareren maar uiteindelijk konden ze zelf de rekening betalen.

Voor Driez maakt het niet uit die is goed verzekerd.

Link naar reactie
  • Administrator

Uit laten betalen en zelf (laten) opknappen. Dat hoeft nooit 4000 te kosten en kan zeker voor de helft, misschien nog wel voor minder.

Link naar reactie

als je alles perse nieuw wilt hebben, zoals hij eerder aangaf, dan kan je hooguit de arbeid besparen. als je het laat uitbetalen en je koopt goede 2e hands onderdelen van bijv een schade auto, en je doet het zelf dan kan je veel goedkoper uit zijn.

Link naar reactie

De expert heeft dit bepaald niet ik.

Het geld wordt overgemaakt naar het schade bedrijf en die maken het in orde.

Ik doe niets zelf en wil er niets aan over houden, het enige wat ik wil is dat het weer perfect voor elkaar komt.

Daar betaal ik premie voor.

Link naar reactie

Ik zou toch eens het waarborgfonds proberen Willem, ook al ga je nu niet meer premie betalen,

je schadevrije jaren gaan wel omlaag en als je ooit naar een andere verzekering wil overstappen,

ga je meteen de hoofdprijs betalen.

Link naar reactie

Terugkomen op het waarborgfonds.

De verzekering vroeg ons om een formulier in te vullen voor het waarborgfonds.

Reden: Zij gaan de schade verhalen op het waarborgfonds.

Niet omdat ik terug val in premie maar wanneer ik ooit verander van maatschappij.

Ik zal dan mijn schade vrije jaren meenemen.

Netjes van mijn tussenpersoon. :clapping:

Was jullie dit niet duidelijk dan?

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.