Ga naar inhoud

VERONICA - TOPGEAR

Aanbevolen berichten

Beste Z-rijders

Ik ben verzot op autoprogramma's zoals TOPGEAR , Gek op wielen , etc .. Deze programma's zijn echter niet op de Belgische kabel beschikbaar & aldus alleen te bekijken via een digitale satellietontvanger > MAAR

Sinds vorige woensdag is Veronica & NET5 via satelliet niet meer te ontvangen met een irdeto1 smartcard. Ze hebben nl overgeschakeld naar irdeto2 .

Deze nieuwe smartcards zijn alleen beschikbaar voor de Nederlanderse kijkers

Is hier op dit forum iemand die me een zo'n kaart wil bestellen (Canal+ standaard)

uiteraard mits de nodige euro's

Zie ook : SAT FORUM

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Eigenlijk zoek ik een officiele kaart van Canal+ (standaard) . Die kunnen enkel geactiveerd worden via een Nederlands adres & door een Nederlander (Giro) .

In het downloaden van software ben ik een echte leek , ik zou niet weten hoe er aan te beginnen ik heb ook de hardware niet om de kaart te laden

Link naar reactie

Volgens mij hebben ze in Nederland nog alleen maar de TopGear herhalingen. Dus een kwestie van de BBC goed in de gaten houden voor de nieuwe shows. Ik heb wel 3 DVD's met daarom veel hoogtepunten van de oudere series. Er zijn er nu 3 geloof ik.

Wel een Topprogramma, en Jeremy Clarkson vind ik errug goed.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.