Ga naar inhoud

Cruise Control Retrofit - Cruisecontrol


kmk4444

Aanbevolen berichten

Op 20-10-2016 om 11:06, Kevin073 zei:

Zojuist kapje eraf gehaald, stekkertje erin gedaan, getest. En helaas niets. Iemand enig idee. Toch in laten lezen misschien? Of heeft iemand anders nog een idee, auto is van 12-03. 

 

ondertussen al iets meer bekend ?

Link naar reactie
Op 4-4-2015 om 22:28, Jeen zei:

Dankzij dit forum inmiddels deze modificatie uitgevoerd op mijn Z4 uit 10-2003.

Hendel besteld en de handleiding op Amerikaanse site gedownload.

Onderkap loshalen, slechts een schroef...

Hendel inklinken op de stuurkolom en reeds aanwezige stekker aankoppelen.

Uitgeprobeerd en werkt feilloos!!

Super, heel blij mee

 

Op 26-10-2016 om 17:31, lightning87 zei:

Misschien een domme vraag, maar je hebt de hendel wel naar voren/naar achteren geduwt ? Dat is namelijk de enigste manier om hem op de cruise te zetten dat knopje werkt alleen als je hem er eerder op hebt gehad. 

Geen domme vraag, ik had hem getest op een industrie terrein waar je niet harder als 50 kan.... dat was her probleem. Heel stom maarja had het nog niet eerder gehad. 

 

Thanks voor de hulp

Link naar reactie

Hier ook succesvol plug&play uitgevoerd op een 2003 3.0. Wel zat ik wat te knoeien om het kabeltje aangesloten te kijgen, de dikke kabelboom zat in de weg. Toen ik een bevriende BMW monteur consulteerde zei hij meteen dat het stuur niet alleen in hoogte maar ook in diepte verstelbaar was. Dat laatste wist ik niet, en als je het stuur helemaal naar  je toe trekt krijg je het stekkertje veel makkelijker geinstalleerd.

 

 

Link naar reactie
  • 2 jaren later...
Op 20-3-2015 om 20:04, kmk4444 zei:

Hallo iedereen; Hierbij de beloofde update.

Ik moest helaas werken dus ik kon niet bij "de patient" in de garage blijven om exact te zien wat er allemaal gedaan is.

Met precies de onderdelen zoals eerder gemeld is Cruise Control dus geïnstalleerd voor totaal 200 euro. Ze zeiden dat de auto moest worden geprogrammeerd omdat het niet werkte zonder. Dit is niet wat op de forums gemeld wordt, maar nu staat in ieder geval Cruise Control ook op de VIN geregistreerd bij BMW. Ach...

Hartelijk dank iedereen.

Waar heb je de onderdelen besteld? Als ik de onderdeel nummers opzoek kan ik niet vinden waar ik ze direct ook kan aanschaffen. En waar heb je de installatie laten uitvoeren?

Met vriendelijke groet,
Job

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.