Ga naar inhoud

Inschrijvingstopic Limborit VII - 7 Juni 2015

Scorpion

Aanbevolen berichten

En als je voorganger bent, wie volg je dan? Hahhahaa

Ik zal ook proberen voor zondag de bestanden een keer door tomtom te laten gaan.

Het viel ons bij het maken van de TT files van onze rit ook al op dat Tyre niet helemaal eens is met TT.

Daarom kiezen wij voor de ochtend in 2 delen, deel 1 eindigt vlak voor een bos, deel 2 begint er na,

Het bos is een-richtingweg zonder afslagen "what could possibly go wrong" lol

Link naar reactie
  • Administrator

Ik ga er vanuit dat groepsleiders wel weten waar we naar toe moeten. toch?

Dan moet ik je teleur stellen, door omstandigheden 0,0km voorgereden van de route moet dus blind vertrouwen op aangeleverde tt files

Mochten de files niet kloppen dan is het wat op en neer knallen :punk: in de eifel, terrasje pikken :blush: en op tijd bij lunch en diner :sFun_whistle: zijn.....nu wilt er natuurlijk niemand meer in mijn groepje rijden :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Ik heb deel 1 even bekeken....na ongeveer 1 uur zie ik iets raars...alsof we een rondje moeten rijden?

Zag ik het goed, deel 1 ongeveer 126km in 3 uur? Dan zou ik graag als eerste vertrekken :blink: anders kom ik te laat aan voor de lunch. :schater:

Ik zal de route(s) binnenkort nog en keer laten lopen en bijhouden waar ik vreemde dingen zie..

Link naar reactie

In de route van Teutoburgerwald rit, zit ook een punt in Tyre die niet klopt, maar waar de TomTom (en Garmin) je in de praktijk wel goed langs leidt.

En ik heb ook probleemloos voorgereden met zowel de TomTom als met Garmin, en toch wou de TomTom van Jeroen hem via Engeland laten rijden.... Heel bijzonder allemaal.

Moraal van het verhaal: check de route van tevoren vooral goed in je navigatiesysteem (met name de gruppenfuhrers), als daar geen gekke dingen in zitten moet het echt goed komen

Link naar reactie
  • Administrator

De ene TomTom is de andere niet en wellicht handig om allemaal op snelste route of kortste te rijden. Die van mij wilde tijdens de Teutenrit ook alle kanten op behalve de goede (snelste route) :lol:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb deel 1 even bekeken....na ongeveer 1 uur zie ik iets raars...alsof we een rondje moeten rijden?

Zag ik het goed, deel 1 ongeveer 126km in 3 uur? Dan zou ik graag als eerste vertrekken :blink: anders kom ik te laat aan voor de lunch. :schater:

Ik zal de route(s) binnenkort nog en keer laten lopen en bijhouden waar ik vreemde dingen zie..

Na 1 uur zit er inderdaad een lusje/rondje, dit is de eerste plaspauze voor de dames :)

aangepast door Scorpion
Link naar reactie

Dan moet ik je teleur stellen, door omstandigheden ..nu wilt er natuurlijk niemand meer in mijn groepje rijden :hypocritesmiley:

Ik wel hoor Ruud,dan maken we er gewoon een twee auto equipe van!

• Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Update!! Belangrijk!!

Tomtom files zijn nog eens nagekeken en nog iets aangepast, dus de versie van gisteravond / vandaag overdag weg gooien

en die van vanavond (18:10) downloaden.

Excuse moi :guitar:

Groepsindeling in openingstopic bijgevoegd :lol:

aangepast door Scorpion
Link naar reactie

Mooi downlooie da spul

2 vraagjes Roger:

1. Is het niet handiger om de langzame groepen eerst te laten starten?

2. Waar reserveer jij dat heerlijke weer dat er dit weekend aan gaat komen? Nondeju goede vooruitzichten!

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie
  • Administrator

1. Is het niet handiger om de langzame groepen eerst te laten starten?

Die worden anders binnen 10 minuten door de snellere deelnemers bijgehaald :lol:

• Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Ook iets om zondag avond rekening mee te houden:

en die 10 tot 30 minuten maak daar maar gerust 30 tot 60 minuten van <_< ....afsluiting en omleiding wordt namelijk niet door ons verzorgd :hypocritesmiley:

A2 Maastricht-Noord - Eindhoven Waar: A2, Nederweert - Leenderheide

Wanneer: 07-06-2015 20:00 t/m 08-06-2015 06:00

Hinder: 10 tot 30 minuten

Welke hinder: Afsluiting van hoofdrijbaan A2 tussen aansluiting 39 Nederweert en aansluiting 36 Maarheeze om asfaltonderhoud op rijbaan uit te voeren.

Er worden grootschalige omleidingen toegepast.

Link naar reactie

Misschien ook nog iets anders om rekening mee te houden. Onze Duitse buren hebben donderdag een zondag (Corpus Christi - Happy Kadaver). Een vrije dag dag dus en velen zullen daarom op de aansluitende vrijdag ook vrijaf nemen. Zeker met de prachtige weersverwachtingen zal dit resulteren in een enorme drukte. In Venlo, Maastricht maar vooral Roermond zal dit merkbaar zijn.

Ik las dat enkele forumgenoten al op vrijdag afreizen naar Limburg dus je zou hier een beetje last van kunnen krijgen :cool:

Link naar reactie

Wij vertrekken zaterdagochtend die kant op, mensen rind Arnhem die aan willen sluiten om gezamenlijk op te rijden...stuur maar een PM

Wat betreft de Duitse kadavers, ik hoop toch dat die niet te veel op de weg liggen :schater:

Ik bedoelde dus ook, als je de langzame rijders eerst laat vertekken en de snelle Jelles nog even rustig uit hun neus laat peuteren en aan half uur later laat vertrekken, dan komen we wellicht nog enigszins gezamelijk aan.

Wel zo gezellig toch?

Voor de mensen in "mijn groepje";

In veel culturen is normaal dat leiders, in dit topic "Gruppenfuhrers" worden vereerd en met geschenken overladen.

Het lijkt mij niet meer dan normaal dat we deze mooie traditie ook tijdens de Limborit introduceren.

"You may address me as his royal zzz-ness" :punk: (niet uit te spreken als sadness)

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie

kun je niet mee?

Yep: 'willen' en 'kunnen' gaan weer eens niet samen. :(

We weten sinds gisteren dat er vóór maandagnacht een klus af moet zijn waar normaal een week of twee voor staat...

Ik probeer snel weer van de partij te zijn bij een forumrit of meet & eat!

Link naar reactie
  • Administrator

En Cassandra moet ook meehelpen? :lol:

Zonde man! Maar troost je, wij kunnen ook niet mee. Pearle vond het nodig om ons zondag de hele dag op een boot te planten...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.