Ga naar inhoud

Dit is niet mijn weeked

joostvdl

Aanbevolen berichten

Dit is niet mijn weekend. Heb ik net mijn auto weer mooi opgepoets en wil even een rondje rijden. Bij mij in de wijk stikt het van die K*L*O*T*E* drempels. Om de een of andere reden neem ik er een nu net iets te hard.

Voorbumper aan diggelen :blush:

De plastic plaat die aan de bumper lijkt afgebroken, het rooster in de bumper zit ook lost en de bumer self is gebarsten.

Iemand enig idee wat dit me gaat kosten? En waar zou ik dit het beste kunnen laten repareren? Schadeherstelbedrijf, dealer, iets anders??

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Da's niet best, Joost. Vervelende zaak. Die verkeersremmende maatregelen zijn een ramp voor iedereen en kosten als je éven niet oplet, de automobilist geld. Nu ben jij de dupe, morgen kunnen wij dat zijn. En verhaal halen, ho maar!

Deze schade zou ik via de dealer in orde laten maken.

Sterkte gewenst! Groet, Rob.

Link naar reactie

Een nieuwe M bumper kost ongeveer 470 euro's en een orginele 2.8 bumper kost 370

Heb mijn bumper laten spuiten voor €125,Edit was €250

*heb nog wel een 2.8 bumper maar die moet ook gespoten en geplamuurd worden.

Link naar reactie

Die plastic delen zijn door een vakman soms nog best goed te verlijmen, maar gezien de spuitkosten is het wel aan te raden om te kijken naar een andere.

Wel balen dat je hem stukreed, sommige drempels zijn echt gemeen. Ik reed laatst Ermelo binnen op een 80 km weg, en daar lag (blijkbaar) een drempel op de grens van de bebouwde kom. In de scherming en de bebosde omgeving was deze totaal niet te zien, en ook niet aangegeven. De blikken van de verschrikte fietsers die me tegemoet kwamen bevestigen mijn gevoel dat ik zo ongeveer airborne ben geweest. Ik hield mijn hart vast toen ik met een smak weer neerkwam, maar gelukkig helemaal geen schade....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in