Ga naar inhoud

Professionele auto detailing/cleaning/reiniging omg Nijmegen gezocht


joostvdl

Aanbevolen berichten

Ff snel , hij is echt super opgeknapt ziet er stralend uit ,achteraf bleken er 3 deukjes uit gehaald en de bijde stoelen opnieuw geverft , velgen ook van binnen en van buiten en stoepschade hersteld .enz

Hij vroeg me of er interesse is om een dag te organiseren om met mensen van t forum samen bij hem te komen om tegen korting kleine deukjes en krassen te verwijderen en of aanverwante zaken te laten doen.

Dus lijkt dit je wat laat het dan even horen

Ik kan het zeker aanbevelen

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Vandaag de auto opgehaald. WOW wat hebben ze een mooie klus geklaard. Echt aan alles is gedacht. Tot en met het schilderen van de remklauwen, een extra deukje uit de deur verwijderd enz. enz. Ze bleven ook maar poetsen, kleine stofjes bleven ze zien en elk detail was belangrijk voor ze. Ik zal snel wat meer foto's plaatsen. Binnenkort gaan we ook een detailing dag organiseren waarbij ook deukjes kunnen worden verwijderd. Hou het forum in de gaten voor meer details

  • Like 2
Link naar reactie

Toeval wil dat mijn zoon een dapset had gekocht. Hij heeft onze golf uit 2009 onderhanden genomen en het is een compleet andere auto geworden. Glimmen als een nieuwe, nu snel inruilen op wat anders hahaha

Link naar reactie

Misschien kunnen we dit volgend jaar combineren met een rit Arnhem/Nijmegen e.o? (Het is niet de combineren met de heiderit want die valt op zaterdag)

Dus dan zouden we op vrijdag moeten gaan, maar dan zullen de meeste mensen niet kunnen.

Benieuwd of hij de "krasjes" in onze zzz ook bij kan werken hahaha

Mooi resultaat Eddo!

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Vandaag bij "Auto detailing" in Elst geweest. Binnenkort wordt mijn Z4 dus door deze mannen onderhanden genomen :)
Steenslag op de motorkap wordt weggehaald en een parkeerdeukje uit het portier ook. Daarna grof- en fijn polijsten en lak verzegeling. Motor en interieur worden gereinigd en het leer van de stoelen opnieuw geverfd. Normaliter doen ze ook de velgen, remklauwen en het dak impregneren maar dat hoeft bij mijn auto niet.

De voor- en achterbumper worden eerst nog gespoten bij "Snellen Autoschade" in Bergen (voorbumper teveel steenslag en achterbumper beschadigd door een anonieme bromfietser). Mocht je ooit perfect spuitwerk willen dan loont een ritje naar Noord-Limburg. Echt vakwerk met veel ervaring in het restaureren van oldtimers.

aangepast door Partagas
  • Like 1
Link naar reactie

Wat is betaalbaar? Ik wil topkwaliteit en Snellen is een absolute topper met een prima reputatie in autoland. Desondanks faire prijzen en het is ook nog eens een fijne vent (échte autoliefhebber).

De bumpers (voor en achter) moeten er sowieso af en eer ze gespoten kunnen worden moeten ze natuurlijk weer netjes strak zijn. Al met al toch wel even werk...

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Zie ik het nou goed in dat filmpje van Eddo? Krijg je in Elst zo'n randje om je nummerbord met de naam van het bedrijf? Dat vind ik toch zo'n rare gewoonte tegenwoordig....

aangepast door HAL2001
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.