Ga naar inhoud

Professionele auto detailing/cleaning/reiniging omg Nijmegen gezocht


joostvdl

Aanbevolen berichten

Omdat ik mijn Z4 in april al trouwauto wil gaan gebruiken zoek ik een goed (professioneel) bedrijf dat mijn Z een keer helemaal onder handen kan nemen. De black beauty moet er natuurlijk dan tip-top er uit zien.

Wie kan/wil mij wat aanbevelen? Liefst regio Nijmegen, maar andere tips zijn natuurlijk welkom.

PS. Het is niet het doel om hier bedrijven te promoten, dus reacties mogen ook via PM.

Link naar reactie
  • Administrator

Ik ben hier om precies dezelfde reden (maar dan in september) ook in geinteresseerd, maar dan bij voorkeur meer in het midden van het land ;-)

Gefeliciteerd Joost!

Link naar reactie

Ik heb de mijne zeer recent onder handen laten nemen in Ede bij Car Detailing Nederland. Op de facebookpagina staan een aantal foto's van mijn Z4 (https://www.facebook.com/cardetailingnl). Ik heb mijn auto gebracht met m'n trailer, maar had ook zijn BMW 1 serie mee mogen nemen als leenauto. Grote detail beurt gegeven, het dak laten impregneren en interieur (met name leer) laten cleanen. De Z was weer als nieuw en het leer is weer strak en glijd weer als vanouds! Super tevreden over Miguel en zijn professionele bedrijf.

aangepast door Z4MR-Interlagosblue
Link naar reactie

Ik heb een paar jaar geleden mijn daily een WaxGuard behandeling laten geven bij Harold. Die had super goed werk geleverd. Ik had hem destijds gevonden op marktplaats, helaas is hij nu onvindbaar. Schijnbaar heeft hij vroeger ook een site gehad http://www.pietersz-carcleaning.nl maar ook die werkt niet meer. Als je hem kunt opsporen en dan heb je een goede gevonden, zit net over de grens in Millingen aan de Rijn.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik ben bij DetailToDay geweest. De kosten voor een volledige behandeling met daarbij: volledige reiniging auto (binnen en buiten, incl polijsten), lakverzegeling, leer coating, ruit coating, dak impregneren kwam uit op 1.149,50 Eur incl BTW De eigenaar was wel een enthousiaste vent met passie voor zijn vak. Mooie werkplaats en alles netjes voor elkaar.

Maar ik vond dat toch aan de hoge kant. Dus ben ook bij Auto Detailing Elst geweest. Daar kwam ik voor een volledige reining auto (binnen en buiten, incl polijsten), lakverzegeling, leer reiniging en verven en dak impregneren uit op een prijs van 500 Eur incl BTW. Er zit wel iets minder aan behandeling in dan bij DetailToDay, maar het prijsverschil gaf wel de doorslag. Ook hier weer liefhebbers van het vak. Ze hebben ooit ook een Z8 helemaal onder handen genomen.

Over de kwaliteit en het resultaat kan ik nog niets zeggen omdat de auto pas 4 april daar naar toe gaat en op 9 april klaar is. Dus nog even wachten.

  • Like 1
Link naar reactie

1149 eur is inderdaad aan de hoge kant. Bij ons ( Wondelgem -> deelgemeente Gent ) is/was het vr een Porsche Carrera S cabrio circa 900 eur incl. btw. Gevolg , ik heb hem onder handen genomen :-D

Maar ik vind 500 btw in wel erg goedkoop.

aangepast door bojan
Link naar reactie

Haha mijn ervaring met mannen ........ Nee daar zitten jullie echt niet op te wachten ?

Maar weer ff serieus Joost , ik ben ook prima ontvangen en heb goede uitleg gehad .

En om een lang verhaal kort te maken mijn zzzz staat er nu !

Woensdag avond haal ik hem weer op .........dus daarna weten we meer .... Ben ook heel benieuwd naar t resultaat

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.