Ga naar inhoud

velgsloten

.cornelis.

Aanbevolen berichten

De sloten die ik nu heb zijn waarschijnlijk met luchtgereedschap vast/los gedraaid, althans de sleutel is op een haar na aan gort, en als het daar niet van komt is het pisbakken staal.

Ik ben dus op zoek naar nieuwe, M12x15x28 mm. Das nog niet eens zo makkelijk er zijn veel soorten zag ik.

Mijn vraag wat voor sloten gebruiken jullie en wat is de ervaring. Zijn bv sloten met draaiende ring en byzonder binnenwerk echt zo goed ten opzichte van de prijs? (39,=)

Ik hoop dat ik hier de oplossing hoor.

groet

.c.

Link naar reactie
  • Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

• Administrator

Quasi off-topic: ik heb eventueel nog wel 23 mm voor je in de aanbieding.

Volledig on-topic: mijn ervaring met die bouten met draaiend binnenwerk is dat dit na een tijdje heel smerig wordt en niet zo soepel meer draait. Als ik opnieuw wielsloten zou kopen zou ik ze dus weer met vast binnenwerk kopen.

Link naar reactie

Zelf ben ik het hulp stuk kwijt geraakt dan kun je de wielen niet meer los krijgen.

Maar wat wel slim is bij BMW ze hebben een code in het instructie boekje gezet. Met deze code kun je gewoon nieuw bestellen.

succes

Guus

Link naar reactie

Ok, bedankt Guus. Ik heb geen instruktieboekje bij deze auto gekregen, helaas. Er staat inderdaad een nummer op de sleutel dus zou ik een nieuwe sleutel kunnen kopen. Echter denk ik dat het metaal hiervan niet beter is en het profiel van de bouten is ook niet geweldig.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in