Ga naar inhoud

Z4 grijze business CD met codekaart?

Veloce

Aanbevolen berichten

• Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

• Administrator

Jij hebt geen grijze business radio, maar een zwarte. Grijs is pre facelift. Maakt voor het principe overigens niet uit.

De codekaart is bedoeld om diefstal, omkatten, etc. tegen te gaan. De codekaart hoort bij de papieren van je auto die je moet kunnen tonen bij een willekeurige politiecontrole. Als je dat niet kunt loop je het risico dat je de radio ter plekke moet demonteren.

Link naar reactie
  • Administrator

Op basis van eigen ervaring: nee. Maar ik zeg daar wel bij dat ik nooit langer dan een paar weken geen aangesloten accu heb gehad. Ik weet niet hoe dat is als je de accu bijvoorbeeld volledig demonteert voor een langdurige winterslaap. Maar mijn indruk is dat het ook dan niet nodig is. Je moet dan wel even je klok opnieuw instellen, bent je dagteller kwijt en moet je one touch raamsluiting even opnieuw activeren, Dat zijn allemaal handelingen van niks.

Link naar reactie

De codekaart hoort bij de papieren van je auto die je moet kunnen tonen bij een willekeurige politiecontrole. Als je dat niet kunt loop je het risico dat je de radio ter plekke moet demonteren.

Dat kon ik dus 2 weken terug niet met de X5 waardoor ik ter plaatse mijn radio kon achterlaten en tevens mijn stuur want ik had ook geen airbag code.

9TyuRJ.jpg

Waar gaat het naar toe met dit land <_<

Link naar reactie
  • Administrator

^Huh? Waarom kon je niet gewoon alleen je airbag achterlaten (en met code ophalen op het bureau) dan? Code hoort toch bij je airbag en niet bij je stuur?

Link naar reactie
  • Administrator

Maar je hebt neem ik aan je stuur (zonder code) toch wel meteen terug gekregen? Airbag (waar de code bij hoort) is toch een losse unit die je zo uit het stuur kunt wippen met twee spanveren? Of werkt dat bij een X5 anders?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in