Ga naar inhoud

Losse 2 pins connector gevonden na het vervangen van de interieur filter

paulossz

Aanbevolen berichten

Hallo,

Tijdens het vervangen van de oude interieur filter kwam ik een losse 2-pins connector tegen waarbij het leek dat deze connector in de GM5 (witte kastje) module zou moeten horen. Echter zie ik in achter in de module geen ruimte voor de 2-pins connector.

Kan het zo zijn dat het een onnodige connector is,? wellicht een optie die ik niet heb? Misschien dat iemand wel weet waar deze 2-pins connector thuis hoort.

Gr.

Paul

image1.JPG

image2.JPG

aangepast door paulossz
Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

• Administrator

Het is in ieder geval niet iets van de GM5 module, daar zitten drie veel grotere stekkerblokken op.

Heb jij (aan die kant) verlichting in de "voetenruimte" en doet die het nog? Stekkertjes van dat soort lampjes zien er ook zo ongeveer zo uit...

Link naar reactie
  • Administrator

Ja, met gemak. Als dat het goede stekkertje is hoef je alleen maar even de uitkeping in de zijbekleding te maken, lampje na te bestellen, etc. Je zou volgens mij moeten kunnen controleren of dit inderdaad het kabeltje voor de verlichting in de voetenruimte is door te kijken of er spanning op staat met de deuren dicht en binnenverlichting uit (zou niet zo moeten zijn) en hoe dat is als de deur open is en de binnenverlichting aan.

Je kunt denk ik ook even het lampje in de kofferruimte (rechts) uitpluggen en op het kabeltje aansluiten. Lijkt het zelfde lampje (zie de pijlen die van 4 en 5 zowel naar de kofferruimte als naar de voetenruimte lopen):

458.png

Link naar reactie
  • Administrator

Nou, niet zo off topic als je denkt, want om het voorin te kunnen testen moet je het - als je het niet eerst bestelt - eerst achter zien te vinden. :lol:

Het zit rechts achter, tussen de inham van je wielkast en de afdekkap van het achterlicht. Hier zie je net de onderkant van het lampje en het flauwe schijnsel ervan:

16063016401_d5ea4977a8_c.jpg

Het is overigens voor in je kofferruimte echt een flutlampje. Als je in dat "vak" ook maar iets hoogs hebt zitten blokkeert het je lampje al. Ook daar heb ik een oplossing voor ... :hypocritesmiley:

Ik vind het wel prima lampjes voor in je voetenruimte. Zeker als je er een ledje in doet ...

Link naar reactie
  • Administrator

Dank je. Ik zou trouwens wel die originele lampjes wel alsnog in je voetenruimte installeren als ik jou was. Ik vind ze daar - anders dan in de kofferruimte - wel fijn (de ruimte die ze dan moeten verlichten is veel kleiner dan in de kofferbak, bovendien bewaar je geen troep in je voetenruimte :) ). Het stekkertje heb je aan één kant nou toch al gevonden!

Link naar reactie

Bij mij zitten de lampjes in de voetenruimte in de onderplaten als het ware, dus waar ook je gm5 module op vast zit, en aan de bestuurderskant het paneel richting de pendalen, de gaten waren hier al voor uitgehaald en de lampjes ( zelfde als kofferbak) klikte je er zo in. De kabeltjes haalde het met gemak. Horen ze dan toch ergens anders te zitten?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in