Ga naar inhoud

Meet and Eat Zevenhuizen 2014 t/m mei 2016

Ka4

Aanbevolen berichten

Nu Henk hij moest z'n borrel toch zelf betaln, dus eigenlijk alleen zielig voor baraque.... Enne voor ons.

Lijstje bijgewerkt en er kunnen er nog veel meer bij....

Link naar reactie

Kom op mannen broeders, dames, er kan nog meer bij. Voor woensdag 24.00 opgeven en dan voeg ik je nog toe.....

in februari ben ik de eerste donderdag nog op vakantie. Eventueel verschuiven naar de tweede donderdag ???

Link naar reactie

Nu, het begint er een beetje te komen, maar er kan nog meer bij, Perry en Shoveltje toegevoegd, gezellig hoor.

• Like 1
Link naar reactie

Ik wou graag ook komen voor de verandering.

Onder voorbehoud dat hier dan de code rood weg is. Momenteel zie je niemand op de straat behalve schaatsende kinderen...

Link naar reactie
  • Administrator

Ik had op z'n minst al een paar filmpjes van jou met de Z4 powerslidend op de lokale rotonde/bouwmarktparkeerplaats verwacht :lol:

Link naar reactie

In februari en maart verblijven wij in het buitenland en zijn we beperkt bereikbaar. Emi neemt via dit topic de honeurs waar, dus schroom niet om in te schrijven....

????????????????????????????

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.