Ga naar inhoud

plaatsen dab antenne

EddysZ3

Aanbevolen berichten

Om mijn dab antenne te kunnen plaatsen moet ik de kunstofkap die over de rechter (of linker) raamstijl geplaats is verwijderen.

Ik wil voorkomen dat ik wat afbreek dus daarom de vraag heeft iemand van jullie hier ervaring mee. Kan de kap verwijderd worden , en weer teruggeplaats,

zonder het dashboard te demonteren?

gr.Eddy

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Eddy,

Hier zijn wat plaatjes van de trim van de A en B stijl, ik zie hier geen bevestigingclips aan de binnenkant.

Dus eerst je middenstijl bovenaan verwijderen (zonneschermen losdraaien en schroef onder binnenlamp)

daarna moet je de stijl met beleid omhoog/wat naar binnen kunnen demonteren.

Binnenkort moet ik ze er ook afhalen, mijn leer laat los op deze panelen.

Vond deze ook nog, dus middenstijl hoeft er niet uit

aangepast door CorvH
Link naar reactie
  • Administrator

Bij een Z4 kun je als je het een beetje met beleid doet inderdaad niks afbreken: zie ook hier op dit prachtige forum :wink: . De verschillende delen grijpen daar vooral in elkaar en zitten aan de bovenkant vast geklikt. Maar Eddy's vraag ziet op de Z3. Daarvan heb ik geen idee ...

Link naar reactie
  • 6 maanden later...

Eddy, ik adviseer je, bespaar je de moeite en laat hem inbouwen door een professional.

Heb mijne vorige week laten plaatsen en was 20 euro kwijt voor het inbouwen. Monteur is nauwelijks 30 minuten bezig geweest, en het resultaat is perfect!

Succes!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in