Ga naar inhoud

Reserveband


Aanbevolen berichten

Heb er al aan gedacht deze te verwijderen, is toch niet meer in goeie staat & de kans dat ik em nodig zal hebben is vrij klein vermits er 4 nieuwe banden opkomen.

Maar de vraag : Maakt het iets uit voor de wagen zelf, de gewichtbalans of mss dat de Z achteraan omhoog komt doordat het gewicht ervan wegvalt? Ga je het verschil voelen in de prestaties of is het verschil peanuts?

Moest het voor het voor de balans niet uitmaken & het rijgedrag hetzelfde blijft, had ik gedacht om hem terug gelijk te laten verlagen nadat hij eraf gehaald is. Of is het de moeite niet waard?

Iemand tips?

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

dat was het eerste wat er uit moest bij mijn Z :-) zeker bij 1.8i pk/kg...hè

elke 7 kg weg is 1 pk nuttig. (lol) :lmao:

maarja 18" 255 op die 1.8i van me doen ook geen wondere :-).

donuts leure gaat al veel moeilijker..

Link naar reactie

Jongens, ik lees met verbazing de berichten over minder gewicht en wellicht meer pk's.

Volgens mij moeten de pk's uit het vooronder komen en niet zozeer uit een paar kilo meer of minder gewicht. Maar voor degene die hier iin gelooft heb ik nog een paar tips:

Rij slechts met een halfvolle tank (scheelt meer dan een reserveband), verwijder je asbak, ledig het dashbordkastje, zorg dat je alleen een creditkaart of bankpas bij je hebt en geen klein muntgeld.

En je zult zien dat je ZZZ stukken sneller is :blush::blush::lol:

Link naar reactie
Jongens, ik lees met verbazing de berichten over minder gewicht en wellicht meer pk's.

Volgens mij moeten de pk's uit het vooronder komen en niet zozeer uit een paar kilo meer of minder gewicht. Maar voor degene die hier iin gelooft heb ik nog een paar tips:

Rij slechts met een halfvolle tank (scheelt meer dan een reserveband), verwijder je asbak, ledig het dashbordkastje, zorg dat je alleen een creditkaart of bankpas bij je hebt en geen klein muntgeld.

En je zult zien dat je ZZZ stukken sneller is  :lol:  :D  :D

:blush::lol: :D :blush:

Link naar reactie
Jongens, ik lees met verbazing de berichten over minder gewicht en wellicht meer pk's.

Volgens mij moeten de pk's uit het vooronder komen en niet zozeer uit een paar kilo meer of minder gewicht. Maar voor degene die hier iin gelooft heb ik nog een paar tips:

Rij slechts met een halfvolle tank (scheelt meer dan een reserveband), verwijder je asbak, ledig het dashbordkastje, zorg dat je alleen een creditkaart of bankpas bij je hebt en geen klein muntgeld.

En je zult zien dat je ZZZ stukken sneller is ;) :m: ^_^

Je krijgt zeker niet meer PKs als je auto lichter is, maar ze worden wel effectiever benut: je bent sneller van je plek. Wat ook nog wel eens vergeten wordt is dat je ook weer sneller afremt, wat ook nog wel eens prettig kan zijn. Als je ziet wat sommige fabrikanten uithalen om de auto lichter te maken (M6 carbon dak bv) geeft dat al aan dat het niet 'tussen de oren' zit, maar echt effect heeft.

Maar op de manier waarop wij er mee rijden (lees niet op circuit in race mode) is het allemaal wel een beetje onzinnig ja..

Link naar reactie
Jongens, ik lees met verbazing de berichten over minder gewicht en wellicht meer pk's.

Volgens mij moeten de pk's uit het vooronder komen en niet zozeer uit een paar kilo meer of minder gewicht. Maar voor degene die hier iin gelooft heb ik nog een paar tips:

Rij slechts met een halfvolle tank (scheelt meer dan een reserveband), verwijder je asbak, ledig het dashbordkastje, zorg dat je alleen een creditkaart of bankpas bij je hebt en geen klein muntgeld.

En je zult zien dat je ZZZ stukken sneller is :rolleyes: ;) :D

ga op dieet en verlies zo'n 20 kg. Dat scheelt :lol:

Link naar reactie
Moeten we al dat gebak en bolussen maar achterwege laten op de meeting en vanaf nu weer op de crosstrainer :lol::lol:

ik neem wel een zak worteltjes mee :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.