Ga naar inhoud

Vraag over de kleine sfeerledjes bij de binnenspiegel/leesspotjes

difrosti

Aanbevolen berichten

Bij de leeslampjes zitten van die kleine ledjes die een mooi sfeerlicht brengen op de middenconsole. De ene rit branden deze wel, maar de andere keer niet. Dat snap ik niet. De lampen staan altijd aan. Weet iemand hoe dit kan/werkt?

Groet,

Roelof

(ik heb de zoekfunctie gebruikt maar die geeft bij mij geen resultaat)

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

• Administrator

Ik zou dan even kijken of de contacten wel goed zijn; ze branden tegelijk met je tellerverlichting. De lichtopbrengst is wel erg laag. Kan het niet zijn dat het je soms niet opvalt dat ze branden terwijl dat wel het geval is?

Link naar reactie

^ ik snap wat je bedoelt, maar het verschil is te duidelijk wanneer ze aan of uit zijn. Zou het mogelijk gekoppeld kunnen zijn aan de lichtsensor? Het valt mij vooral op wanneer ik vanuit een verlichte omgeving (parkeergarage oid) de nacht inrij.

aangepast door difrosti
Link naar reactie
  • 2 weken later...

^ Nee, dat was het ook niet. Het is ongetwijfeld een los contactje. Af en toe een tikje hielp namelijk. Ik heb de hele unit er even uit gehaald, maar daar zag ik niets aan. Na terugplaatsen heeft het probleem zich niet meer voorgedaan.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.