Ga naar inhoud

My other car is a....


Aanbevolen berichten

  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik ook niet,hou niet van stickers op mijn auto.Maarrrrrr die bij Ivo op de QPE zijn niet lelijk :fiew:

post-9-1099336069.jpg

Pierre zijn achterkant :blink:(hoezo????)

Link naar reactie
Wat dacht je van: "Als ik nu rem, ben jij het bokje"

Voor de de horde bumperklevers in ons land

:D

bumperklevers wens ik veel jeuk en korte armpjes. helaas moet ik toegeven dat de top mi is:

BMW

Seat

16e hands Gollufie GeeTee Ie

Alfa

Volvo

Mercedes

Honda "model sjonnie"

Link naar reactie

:D

Volgens mij klopt je lijstje helemaal hoor!

BMW staat wel heeeeel stevig op 1 idd.

En weet je wat ik ook ontdekt heb? Mensen zijn jaloers! :D In de afgelopen paar dagen allemaal "ik prik 'm d'r voor" types en "lekker geen voorrang geef" mannetjes tegengekomen.... jammer. En van die mensen die express weg kijken als je in hun buurt bent. Maar ondertussen gluurt iedereen ff naar binnen of kijkt aandachtig in het voorbijgaan als ie geparkeerd staat :D

Misschien kunnen we daar ook een leuke sticker voor verzinnen...

Link naar reactie

met de :lol: heb ik niet zo vaak bumperklevers :D :D

Wel die types die je niet voor laten, zeker niet als mijn vriendin rijdt :D

Link naar reactie

Ja snap ik, maar ik zit niet goed in de slappe was dus ik rij liever niet meer dan 20 km te hard :lol: En aangezien ik m'n eerste prent al binnen heb....

En ja, d'r zijn een hoop gekken die dan met 50 km te hard achter je komen hangen :D

De baas zal 't wel betalen denk ik :D

Dus laat je ze d'r maar langs en dan kunnen ze 20 meter verderop weer op de rem staan want daar rijd de volgende.... :D

Link naar reactie
Ja snap ik, maar ik zit niet goed in de slappe was dus ik rij liever niet meer dan 20 km te hard :m: En aangezien ik m'n eerste prent al binnen heb....

En ja, d'r zijn een hoop gekken die dan met 50 km te hard achter je komen hangen :rolleyes:

De baas zal 't wel betalen denk ik :blink:

Dus laat je ze d'r maar langs en dan kunnen ze 20 meter verderop weer op de rem staan want daar rijd de volgende.... :unsure:

ja vaak van die leasefiguren. Hangertje aan de deurstijl met een colbertjasje. Nog erger zijn die ford f@#cusstations, achterin vol met dozen en maandenlang niet gewassen. En maar ragge met die bak. Staat er hierachter ook een. Die komt met een noodgang het parkeerterein op scheuren, ramt hem schuin in een parkeervak zodat er naast hem maar 10 cm overblijft voor de andere auto daarnaast. Ik heb hem wel even duidelijk gemaakt dat ie hem beter niet meer naast mijn auto kon zetten.

Link naar reactie
ja vaak van die leasefiguren. Hangertje aan de deurstijl met een colbertjasje. Nog erger zijn die ford f@#cusstations, achterin vol met dozen en maandenlang niet gewassen. En maar ragge met die bak. Staat er hierachter ook een. Die komt met een noodgang het parkeerterein op scheuren, ramt hem schuin in een parkeervak zodat er naast hem maar 10 cm overblijft voor de andere auto daarnaast. Ik heb hem wel even duidelijk gemaakt dat ie hem beter niet meer naast mijn auto kon zetten.

Eeehhh...hele dikke oeps :unsure: Wij gebruiken een focus om PC's en andere apparatuur te verhuizen (dozen) en zitten in een bosrijke omgeving (ongewassen dus)...toeval?!?!

:rolleyes:

Link naar reactie

ja vaak van die leasefiguren. Hangertje aan de deurstijl met een colbertjasje. Nog erger zijn die ford f@#cusstations, achterin vol met dozen en maandenlang niet gewassen. En maar ragge met die bak. Staat er hierachter ook een. Die komt met een noodgang het parkeerterein op scheuren, ramt hem schuin in een parkeervak zodat er naast hem maar 10 cm overblijft voor de andere auto daarnaast. Ik heb hem wel even duidelijk gemaakt dat ie hem beter niet meer naast mijn auto kon zetten.

Eeehhh...hele dikke oeps :unsure: Wij gebruiken een focus om PC's en andere apparatuur te verhuizen (dozen) en zitten in een bosrijke omgeving (ongewassen dus)...toeval?!?!

:rolleyes:

volgens mij rijd NIEMAND een focus station particulier.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.