Ga naar inhoud

Heb ik weer...

RobC

Aanbevolen berichten

Heb ik verd*mme net nieuwe velgen, pak ik een rotonde wat te krap... :blink:

Prompt beschadigd. Sorry, Pierre. :fiew:

Tja, deze achterbanden zijn 20 mm breder, kun je nagaan hoe scherp ik gewoonlijk rijd. :huh::lol:

Bij jou alles nog heel, Zedri??

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Het kan nog erger, de Z3 QP wordt door de week gebruikt door mijn lieftallige vrouw. Zelf gebruik ik een Passat voor woon/werkverkeer, lekker voordelig in het diesel verbruik. Nou leek het mij wel goed staan als ik er 18 inch M5 velgen op zou leggen, dus maar een setje nieuwe gekocht want ik haat beschadigde velgen. Het resultaat mag er zijn. Mijn lieve vrouwtje, de bloem in mijn leven, mijn zonneschijntje etc, heeft nu, God verbood ons te vloeken ALLE VIER de velgen de randen naar de #@$%&^8* gereden. Een diepe zucht en de leugen dat kan ons allemaal gebeuren, heeft bij ons een relatie crisis weten te voorkomen.

Link naar reactie
Het kan nog erger, de Z3 QP wordt door de week gebruikt door mijn lieftallige vrouw. Zelf gebruik ik een Passat voor woon/werkverkeer, lekker voordelig in het diesel verbruik. Nou leek het mij wel goed staan als ik er 18 inch M5 velgen op zou leggen, dus maar een setje nieuwe gekocht want ik haat beschadigde velgen. Het resultaat mag er zijn. Mijn lieve vrouwtje, de bloem in mijn leven, mijn zonneschijntje etc, heeft nu, God verbood ons te vloeken ALLE VIER de velgen de randen naar de #@$%&^8* gereden. Een diepe zucht en de leugen dat kan ons allemaal gebeuren, heeft bij ons een relatie crisis weten te voorkomen.

Zal nu nog erger worden met de spoorverbreeders :blink:

Link naar reactie
Heb ik verd*mme net nieuwe velgen, pak ik een rotonde wat te krap... :blink:

Prompt beschadigd. Sorry, Pierre. :fiew:

Tja, deze achterbanden zijn 20 mm breder, kun je nagaan hoe scherp ik gewoonlijk rijd. :huh:  :lol:

Bij jou alles nog heel, Zedri??

Links voor en rechts achter zijn erg kwetsbaar Rob,links voor met het superstrak insturen van de minirotondes met die laage randjes en rechtsachter met achteruit inparkeren van de Z, goeie tip draai je rechter buitenspiegel even naar beneden richting de grond(achterwiel/stoeprand :lol: )

Link naar reactie

Volgens mij spreekt Huub uit ervaring ;)

Die van Zedri waren al beschadigd, heeft ie volgens mij zo gekocht :D

Had zelf bij mij vorige Schnitzers pech, reed de wasstraat in moet ie tussen zo'n ijzeren rails in, rijd boven op de rails glijd er van af en ja hoor rand beschadigd.

Rob, hoe erg is het :D

Sterkte,

Pierre

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in