Ga naar inhoud

Past een automaatschakeldeel van een E36 in een Z3?

RogerBormans

Aanbevolen berichten

Goedemiddag allemaal,

Mijn naam is Roger Bormans en ik kom uit Sittard. Al jaren was het mijn grote wens ooit een BMW Z3 in mijn bezit te hebben en sinds vorige week is die wens eindelijk in vervulling gegaan! Ik heb een zwarte BMW Z3 1.9 automaat uit 1997 gekocht. Nu begint het genieten, poetsen en de auto helemaal naar mijn wensen te maken.

Nu zit er een oerlelijke ouderwetse automaat hendel die ik heel graag zou willen vervangen door het nieuwere type. Is dit mogelijk en welke hendels passen er? Heeft iemand wellicht een artikelnummer voor mij?

Alle informatie is welkom!

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • Administrator

Ik heb je neiuwe topic even samengevoegd met je oude topic over de automaat handle. Het hangt er vanaf wat je nu hebt denk ik. In ieder geval zijn sommige van de handles die je onder Ron's link vindt (de T modellen) ook geleverd op de E36.

Link naar reactie

Ik heb dat geprobeerd. Het is mij niet gelukt. Ondanks het feit dat velen je anders willen doe geloven, is het T-handvat totaal anders dan de gewone BMW-knopjes. Bij mij zat er zelfs een schroefje in terwijl iedereen beweerde dat dat niet kan. Maar het is echt zo. Ook het plastic 'stokje' binnenin de knop was totaal anders. Ik heb het maar opgegeven en een andere Z3 gekocht. :)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in