Ga naar inhoud

Boordcomputer

lekkie1977

Aanbevolen berichten

Kom ik er toch van de week achter dat mijn klokje ook een boordcomputer is toen ik per ongeluk mijn richtingaanwijzer indrukte. Alle optie kan ik wel begrijpen alleen staat er ook een km met een pijltje naar rechts bij. Deze stand kan ik niet resetten of zo. Iemand enig idee wat dit aangeeft? De andere standen zoals liter per km, gemiddelde snelheid zijn wel te resetten naar 0 en begrijp ik nog wel. Maar de ene optie dus niet. Iemand een idee? (Vast wel!)

Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gefeliciteerd! Mooie optie.

Sla de handleiding open op pagina 176, "Alles van A tot Z". Kijk onder de "B" van (je raadt het al) "Boordcomputer" en daar staat een verwijzing naar bladzijde 66. Dat ding heeft zoveel opties dat je wel tot bladzijde 68 door moet bladeren voor de beschrijving van de door jou gezochte functie!

Spoiler: er staat bij: "Als de auto schuin is geparkeerd kan de ... niet nauwkeurig worden aangegeven. De functie wordt tijdens het rijden gecorrigeerd."

Link naar reactie

Misschien een rechtstreeks antwoord?

Deze optie geeft aan hoeveel kilometer je nog op de inhoud van je tank kunt rijden. Dit wordt berekend op basis van je gemiddeld verbruik en de liters in je tank. Als je de tank vult, wordt dit herberekend en tijdens het rijden ook, weer op basis van je gemiddeld verbruik. Dus is deze informatie niet te resetten.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in