Ga naar inhoud

Welke koplampen voor mijn ZZZ 1.9 1998

JGA

Aanbevolen berichten

• Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi ik heb in 2011 angel eyes laten plaatsen door Ruudkapje in reeuwijk. Hij heeft een apart adres en daar kan je kiezen voor chromen omlijsting of zwarte omlijsting, ik heb gekozen voor zwarte dat past meer bij de M. Kosten waren toen rond 3 honderd euri. Het zijn geen Xenon lampen, de ringen zijn Led achtig qua kleur (beetje koud) en de dimlichten hebben lenzen. De ringen gaan branden als je stadslicht aan zet.

Zie fotootje..

foto-10.jpg

Ik weet dat sommige mensen het lelijk vinden, maar ik vind het wel smoelen bij de coupe....

Succes met zoeken of anders Ruudkapje in Reeuwijk even bellen....

Link naar reactie
  • 9 maanden later...

Ik wil deze topic ff nieuw leven inblazen omdat ik wat vragen heb.

Kunnen deze aftermarket koplampen wel tegen de xenon hitte, en kan je de angel eyes niet zo aanluiten dat je dag rijverlichting heb.

Ik wil ook een paar van die koplampen bestellen maar zit nog te dubben.

Deze zijn wel E gekeurd. http://www.bmwproducts.nl/Webwinkel-Product-10276153/Koplampen-BMW-Z3-met-angel-eyes-chroom-design.html

Alleen wat is het verschil tussen led ringen en die andere ringen ccl geloof ik.

Link naar reactie

Ik heb ze al een aantal jaren en geen problemen met de warmte.

De angel eyes kun je of op je stadslichten aansluiten of ergens waar als je contact aanzet 12volt op komt.

Het verschil tussen led en cclf is dat de ccfl feller zijn.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in