Ga naar inhoud

Eurotour I / 27/04/2015 - 03/05/2015


Bad_Pritt

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Ik zou er rekening mee houden dat de Europatour III ook rond die tijd gepland staat. Ik schat in dat de meeste mensen niet kort achter elkaar twee autoreizen willen doen. :)

Ik zit eens te kijken naar de planning van volgend jaar en het valt me op dat beide reizen waarschijnlijk toch overlappen;

- Eurotour I: 27 april t/m 3 mei

- Europatour III: 'meivakantie' = 2 t/m 10 mei

Link naar reactie

Er zullen sowieso allicht weinig kandidaten zijn om beide toeren te doen

Op deze manier wel ja....

overlappende forumritten is sowieso not done imho....

Normaliter is het geen probleem hoor. Er zijn wel vaker 2 buitenlandtours geweest in 1 jaar die door beide gereden werden.

Een aanzienlijk gedeelte hier op het forum is sowieso met pensioen of prepension of wat dan ook.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Op deze manier wel ja....

overlappende forumritten is sowieso not done imho....

Normaliter is het geen probleem hoor. Er zijn wel vaker 2 buitenlandtours geweest in 1 jaar die door beide gereden werden.

Een aanzienlijk gedeelte hier op het forum is sowieso met pensioen of prepension of wat dan ook.

Ik heb de hele topic doorgelezen, er staat nergens een datum bepaald. Overlap is jammer, maar ik had mijn data wal al enkele weken bepaald. Ik ga de data nu niet meer aanpassen omdat er een mogelijke overlap is met een andere toer die dezelfde data wil nemen. Er zijn al teveel mensen die de data vrijhouden om deel te nemen.

Link naar reactie

Ik denk dat er meer mensen zijn die de data van de europatour naar Toscane vrijhouden.... :hypocritesmiley:

daar hebben zich nu al 11 auto's voor ingeschreven.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

Er zullen gezien Bad Pritt's planning volgend jaar wel meer ritten elkaar gaan overlappen :P

De EuroPAtour (of te wel de vader van de Europese ritten :lol:), gaat waarschijnlijk niet in de meivakantie lukken. Ik meende dit ook al ergens geschreven te hebben, maar kan mij vergissen. Dit ivm het weer wat in die periode gewoon te beroerd is om je überhaupt op straat te begeven, laat staan in een cabrio. Ben er tussen de bedrijven door druk mee bezig om alles uitgewerkt te krijgen, meer nieuws volgt zsm. ook voor de vakantieplanningen van de deelnemers. Ik gooi van het weekend ff een polletje op. Meeste stemmen gelden en de stemmen van eerdere deelnemers tellen dubbel :)

  • Like 1
Link naar reactie

Er zullen gezien Bad Pritt's planning volgend jaar wel meer ritten elkaar gaan overlappen :P

De EuroPAtour (of te wel de vader van de Europese ritten :lol:), gaat waarschijnlijk niet in de meivakantie lukken. Ik meende dit ook al ergens geschreven te hebben, maar kan mij vergissen. Dit ivm het weer wat in die periode gewoon te beroerd is om je überhaupt op straat te begeven, laat staan in een cabrio. Ben er tussen de bedrijven door druk mee bezig om alles uitgewerkt te krijgen, meer nieuws volgt zsm. ook voor de vakantieplanningen van de deelnemers. Ik gooi van het weekend ff een polletje op. Meeste stemmen gelden en de stemmen van eerdere deelnemers tellen dubbel :)

Als het in de meivakantie zou kunnen zou dat echt super zijn! We willen graag mee en anders lukt me dat niet ivm school :(

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.