Ga naar inhoud

Gestolen Z4 3.0 "Eisenmann.- En weer gevonden door oplettende ambtenaar

Aanbevolen berichten

• Administrator

Polen, Letten, Russen, Litouwers (niet te verwarren met Lee Towers)... Het spreekt allemaal een oostbloktaal :lol:

Link naar reactie

Die 2 bij 220.00 was een typefout en of het nou Polen zijn of andere mede Europeanen, het is een schande dat dit gebeurt.

En wij? Wij staan aan de kant en kijken toe!

Maak er van wat je wilt!

Hoe ze de auto hebben gestolen blijft een raadsel!

@ Tja, Ik bedoel daarmee de dieven!

aangepast door Driez
Link naar reactie

Vorig jaar zijn er alleen al 800.000 fietsen uit Nederland verdwenen.

idd, ook alle fietsers aanhouden :lol:

Maar wat een geluk zeg dat die weer terug is. Volgens mij is de kans op terugvinden heel erg klein als het oosteuropeanen zijn.

Link naar reactie

Die 2 bij 220.00 was een typefout en of het nou Polen zijn of andere mede Europeanen, het is een schande dat dit gebeurt.

Ja, het is een schande. Alleen de getallen die je noemt slaan nergens op. Je doet of elke diefstal in Nederland door een Pool gepleegd wordt. Dat maakt het betoog grotesk.

Neem bijv. de fietsendiefstallen. Er worden jaarlijks zo'n 800.000 fietsen gestolen (hoewel de schattingen nogal uiteenlopen). Dat is echter het totale aantal fietsen dat per jaar in heel Nederland gestolen wordt. Dat wil dus niet zeggen dat er jaarlijks 800.000 fietsen uit Nederland verdwijnen, zoals jij zei. Het wil ook niet zeggen dat al die 800.000 diefstallen door een Pool of een andere Oost Europeaan gepleegd worden.

Volgens mij blijft het overgrote deel van de gestolen fietsen gewoon in Nederland en wordt slechts een klein percentage gestolen door Polen. Fietsen worden gestolen door junks, door studenten wier fiets ook weer gestolen is, door serieverkrachters, etc. En af en toe ook door een Pool.

Link naar reactie

Handen afhakken na diefstal of beroving van zoiets. Enigste oplossing! Sorry ben een beetje middeleeuws wat dat betreft.

Ik ben blij voor de 4 eigenaren die de autos, hopelijk onbeschadigd, kunnen ophalen.

Link naar reactie

Je gelooft t vast niet maar 2 maanden geleden is in Polen een e60 M5 station terug gevonden die 2 jaar geleden gejat was. Stond op bimmerportal

Ik zou hem niet meer terug willen hebben.. auto is toch hoogstwaarschijnlijk verkracht!

Link naar reactie

Ik weet niet of dat echt waar is. Het zal vast voorkomen, maar wordt het probleem niet een beetje opgeblazen? In ieder geval daalt het aantal autodiefstallen al jaren gestaag. Die trend is niet veranderd sinds Polen in 2004 bij de EU kwam.

autodiefstal.jpg

Misschien is het de laatste jaren weer erger geworden. Ik kan zo snel geen gegevens vinden van na 2011.

aangepast door Individual
Link naar reactie

het is bekend dat er uit het oostblok hele busjes vol figuren richting nederland rijden als er ergens een groot evenement is,dan gaan zij daarheen om te werken zogezegd.

dat werken bestaat uit het leegroven van jouw zakken en weghalen van jouw spullen als je toevallig een argeloze bijwoner bent.

• Like 1
Link naar reactie

Dat zijn wissellampen, net zoals de wisselbeker op een toernooi. Dus NL->PL , PL->NL , NL->PL...

Zonder adres stuurt hij ze niet op.......... :muur:.

aangepast door McShine
  • Like 1
Link naar reactie

Nu het affakkelen van Oost Europa is wel weer klaar.... Wat een enorm discriminerend topic is dit geworden, auto terug oké, maar afbranden Polen, Bulgaren en Roemenen is stuitend. De PVV viert hier hoogtij , walgelijk......

Wonend in Rotterdam Delfshaven met Polen, Bulgaren en Roemenen, Surinamers, Antilianen, Kaap Verdinianen, Turken en Marokkanen heb ik toch wel even een andere beleving. Het is te kort van stof om collectief dit soort mensen te parkeren als criminelen. Er zijn hier veel Hennepkwekerijen en en dat zijn allemaal NEDERLANDERS.....

Waarvan acte.

• Like 1
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.