Ga naar inhoud

Europatour III 20 t/m 28 juni 2015 - Toscane (INSCHRIJVING GESLOTEN)

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Wel een beetje uit het zicht rijden graag ...... (zei de man die er ooit bijna zelf een gekocht heeft)

aangepast door JK-Z4-3.0i
Link naar reactie

Hij is natuurlijk bang dat als hij weer zo'n ding ziet hij weer aan het twijfelen gebracht wordt en dan moet hij dat weer aan Marjan gaan uitleggen....

• Like 2
Link naar reactie
  • Administrator

Dan ga ik er vooralsnog niet van uit. Mochten jullie wel meegaan, laat het dan zsm weten ivm de reserveringen bij de div accomodaties.

Link naar reactie

Hij is natuurlijk bang dat als hij weer zo'n ding ziet hij weer aan het twijfelen gebracht wordt en dan moet hij dat weer aan Marjan gaan uitleggen....

Gelukkig gaat Marjan daar niet over. Het wagenpark valt geheel onder mijn hoede. :clapping:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator

Zo, de jubileumrit zit er op, kunnen we weer met deze aan de slag.

Tevens een last call voor mensen die zich nog eventueel willen aanmelden...

Op de heen- en terugreis na, zullen er dagelijks geen lange afstanden worden overbrugd, zoals bij de voorgaande ritten. Die staan voor september 2016 pas weer op het programma :hypocritesmiley:. Deze rit wordt cultuursnuiven, goed eten en van de Italiaanse wijnen genieten, gecombineerd met routes over de prachtige, glooiende wegen door de Toscaanse heuvels.

Ik ben heel voorzichtig aan het kijken of Chamonix als overnachtingsplaats op de heenreis een optie is. Met name qua tijd, (tol)kostenvergelijk met Zwitserland en ook rekening houdend met onze Belgische vrienden om het zo praktisch mogelijk te houden, is het nog een gepuzzel.

Link naar reactie

Hee Rob, ik heb het hotel "de fontein" gevonden mooie plaatjes en een groot jacuzzi bad. Mooie stuurweggetjes op Google sateliet te zien hmmm. :sHa_biggrin:

Nog maar 59 dagen te gaan :cool:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator

Inschrijfdatum sluit definitief op 15 april. Dus wil je je nog inschrijven, doe dat dan voor die datum. 21 april dient het hotel betaald te zijn, graag zou ik van de huidige deelnemers voor de 20e april de volledige betaling ontvangen. Jullie ontvangen één dezer dagen ook nog een PM.

Wij zullen op zaterdagochtend vanuit regio Maastricht vertrekken, waarbij de route over Luxemburg door de Vogezen langs Lausanne langs Basel/Luzern/Gotthard zal voeren (geen tolwegen in Frankrijk en goedkoop tanken in Luxemburg). Houd er rekening mee dat je voor Zwitserland wel een tolvignet nodig hebt. Ik probeer deze voor een ieder gratis te roggelen, maar dat is onder voorbehoud en weet ik pas in de week voorafgaand. Overnachten zullen we waarschijnlijk aan de voet van de Grote St. Bernhard (Zwitserland) of nog voor Lausanne in Frankrijk, ben nog aan het puzzelen. Aangezien de tol voor de Mt. Blanc tunnel alleen al 47 euro bedraagt... is Chamonix dus helaas geen optie.

Cock & Jaqueline en Tony en Hilde kunnen desgewenst in Frankrijk aansluiten. Scheelt weer extra/omrijden :).

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Kleine update:

Nou, ik dacht zo langzamerhand wel zo'n beetje alle tarieven de afgelopen jaren voorbij te hebben zien komen vwb overnachtingen in Zwitserland, maar die kl&@! SFr (bijna 1:1!) maakt het nu echt onbetaalbaar! Inmiddels van zo'n 12 hotels prijzen ontvangen variërend van 200 SFr per nacht half pension tot zelfs 350 SFr! (Booking.com klopt echt geen hout van als indicatie :muur:).

Overnachten in Zwitserland doen we dus niet... Net zo min als over de Grote St. Bernhard rijden, want om voor redelijke prijzen te zitten, komen we al voorbij het Aostadal en dan wordt de reistijd voor dag 1 weer veel te lang.

We gaan dus maar weer voor ons 'Forumhotel' in Cannobio, dat was de afgelopen 2 keer goed en vertrouwd, plakken we er de volgende ochtend gelijk een mooi stuk Zuidwaarts langs het Lago Maggiore over Verbania aan vast :punk:.

Even afwachten of er nog plek is, maar daar verwacht ik niet al te veel problemen mee. Over Luxemburg rijden we sowieso, dus daarin verandert niets :).

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator

We hebben een overnachtingslocatie! En ik kan nu al vertellen dat 1 persoon in het bijzonder hier heel erg blij van gaat worden van de locatie, met name als we 's ochtends bij vertrek weer naar beneden afdalen :rolleyes: (verder verklap ik nog niets, behalve dat het net over de grens in Italië ligt en niet in Cannobio :sFun_whistle:)

Oh ja... Cock & Jaqueline kennen de weg ook, hij zat in ET I (heb ik toch nog iets meer verklapt :P )

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Openingstopic wat aangepast. Hotels geboekt, betalingen allemaal binnen, nu nog ruim 1,5 maand wachten...

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Ik wist eigenlijk helemaal niet dat je meeging?

Het is me trouwens niet helemaal duidelijk: hebben we een autobahnvignet nodig of niet?

Ik weet geeneens hoe we heen danwel terugrijden (terugreis moeten we denk ik zelf plannen)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.