Ga naar inhoud

Achterlichtjes

DJLeonardo

Aanbevolen berichten

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

AAH

:)

dus zo verdient BartBraat z'n geld (in dit geval met wiite knippers in de koplampen)

Erwin Mettlach:

Gerne baue ich auch Ihre Scheinwerfer auf Klarglas um. Hierfür senden Sie mir Ihre Scheinwerfer zu, ich nehme den Umbau vor und sende sie unverzüglich (spätesten am nächsten Tag) zurück.

99,00

Bart Braat:

Ombouw naar witte knipperlichten.

U levert uw gebruikte oranjekoplampen in, (deze moeten uiteraard in goede staat verkeren) en u krijgt tegen bijbetaling van Euro 259,- een gelijkwaardige koplampenset voorzien van witte knipperlichten.

Prijs Euro 259,- op basis van inruil

een slordige 160 euro verschil op 2 plastic glaasjes :D :huh:

Link naar reactie

Nou ik denk dat Braat gewoon 20 van die setjes heeft liggen hoor. Sterker nog zoiets liet ie me ontvallen toen ik 'm aan de telefoon had.

Hij heeft die verzend kosten dus door 20 gedeeld. plus alle andere producten die hij bij Metty bestelt. Vind Metty niet erg natuurlijk :huh:

Link naar reactie
Misschien kan die ook m-kieuwen reproduceren? Of zou daar nu net iets te veel pattent opzitten? :rolleyes:

misschien doet ie dat stiekem wel. ff een aantal liefhebbers verzamelen en de goede man mailen.

Link naar reactie
Bart Braat wordt waarschijnlijk geen sponsor van ons forum  :lmao:  ^_^  :D

Prachtig toch zo'n forum!!

DreamZZZ

Die beste Bartho maakt het inelkgeval wel mogelijk om je eventuele spullen in Nederland te kopen :lmao: ,maar heb zelf met artikelen in Duitsland kopen ook geen probleem.En sommige artikelen moeten ook niet te goedkoop worden is de exlusiviteit ook gewaarborgt.Nu is het nog wel stoer om met dure :rolleyes: kieuwen(orginele natuurlijk)en spiegels te rijden.

Heb zelf eindelijk(ast lukt) een paar :blink: achterlichten gescoord voor de QPE. B)

Ist moeilijk om ze te vervangen??

Link naar reactie

Sorry, maar ik moet hier even op inhaken........

Waar zijn we nu helemaal mee bezig? :lmao:

Ik vind 380 euro voor een paar achterlichten niet echt een koopje hoor......

Is toch nog zo´n ruim 700 ouderwetse guldens ( zucht.... ) :rolleyes:

En 70 euro voor twee plastic glaasjes? Zonder verzendkosten notabene....

Ligt het aan mij, of....... :blink:

Link naar reactie

Waar zijn we nu helemaal mee bezig? ^_^

Is toch nog zo´n ruim 700 ouderwetse guldens ( zucht.... ) :blink:

Ligt het aan mij, of....... :lmao:

Ik ben het echt HELEMAAL met je eens. Maar het probleem is IMHO dat we hier met z'n allen van auto's houden en Z3's in het bijzonder. Tsja... dan ga je voor de bijl. Ik doe ook (bijna) alles voor m'n vriendin... en als je naar m'n avatar kijkt snap je waarom :D Datzelfde geld dus ook voor m'n andere vriendin :lmao: Ze heet: Z3 2.8 roadster cosmoszwart

Liefde maakt helaas (prijs)blind. Maar gelukkig heb ik een limiet op m'n bankrekening die mij ervan weerhoudt om die lichtjes binnen nu en een paar maanden te kopen :rolleyes:

Link naar reactie

Waar zijn we nu helemaal mee bezig? :lmao:

Is toch nog zo´n ruim 700 ouderwetse guldens ( zucht.... ) :rolleyes:

Ligt het aan mij, of....... :blink:

Als je na gaat dat een een mal voor een spuitgiet machine al gauw 20.000 euro kost, ja :lmao:

@Huub, bij de roadster is het vrij simpel om de lichten te plaatsen, dmv twee boutjes.

Link naar reactie
@Huub, bij de roadster is het vrij simpel om de lichten te plaatsen, dmv twee boutjes.

Moet het het nog maar ff tjekkeh lijkt mij dat er allemaal plastic beplating voor zit ksie nog wel.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in