Ga naar inhoud

Tijd voor een nieuwe dolDriezte zoektocht. Ditmaal een Z4 ...


Aanbevolen berichten

Ik wil helemaal niet op gas rijden dus die installatie zou ik eruit halen.

Maar afgezien van de gasinstallatie dan?

Ik zou zelf nooit een auto kopen (in dit kaliber) die op gas rijdt of waarvan je de gasinstallatie eruit haalt.

Bij de inbouw van een gasinstallatie worden overal gaten geboord en vacuumslangen en electronica aangelegd.

vooral bij uitbouw is dat vragen om problemen (lekken/roest (open gaten), vacuumproblemen en electrische problemen).

Sowieso heb je de keuze om dat te voorkomen.

Link naar reactie
  • Administrator

Gewenste opties:

-16inch velgen me "hoge" banden zodat ze niet kunnen beschadigen :171)

Succes Willem
Link naar reactie

Ik zou zelf nooit een auto kopen (in dit kaliber) die op gas rijdt of waarvan je de gasinstallatie eruit haalt.

Bij de inbouw van een gasinstallatie worden overal gaten geboord en vacuumslangen en electronica aangelegd.

vooral bij uitbouw is dat vragen om problemen (lekken/roest (open gaten), vacuumproblemen en electrische problemen).

Sowieso heb je de keuze om dat te voorkomen.

Daar heb ik iets aan Guido, dank je.

Link naar reactie

Als je opa niet van het verleden uitgaat kan ik hier wat mee, dank je.

.

mijn vader zat in de lpg, en die zegt exact hetzelfde: nooit een auto van gas weer naar benzine veranderen. Gas heeft nml een ander en hoger verbrandingspunt dan benzine.

  • Like 1
Link naar reactie

Tja, het gaat niet om je inruil maar wat je moet bijbetalen. 5k lijkt mij ook niet zo slecht (niet lullig bedoeld) Ik denk ook niet dat je meer moet verwachten met je huidige budget.

Ik ruil niets in, ik koop en verkoop. Inruil is altijd een slechte zaak. En 5k is erg lullig bedoeld :nono: Ik verwacht wel degelijk dat ik iets moois kan verwachten met dit budget.

Misschien hou ik de Z3 er wel bij.

aangepast door Driez
Link naar reactie
  • Administrator

Met een beetje onderhandelen iets voor jou Willem? Met SMG ...

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m798878362-bmw-z4-3-0i-smg-roadster-2003-zwart.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

Vraag me wel af of die kofferbak gewoon intens goor is, of dat daar iets gelekt heeft ...

Link naar reactie

Een ton weg, navi, leuke velgen, positief.

Rode bekleding past niet zo bij zwart, en kofferbak ziet er uit als een transport ongelukje na shoppen bij intratuin.

Maar dat is zo gefixt

Dus als de prijs goed is?, en wil je zwarte of creme stoelen, staan voor rond de 300 op ebay.

Maar alles staat pf valt met je gevoel als je er bij gaat kijken.

Link naar reactie

Met een beetje onderhandelen iets voor jou Willem? Met SMG ...

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m798878362-bmw-z4-3-0i-smg-roadster-2003-zwart.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

Vraag me wel af of die kofferbak gewoon intens goor is, of dat daar iets gelekt heeft ...

Zonder stoeprand schade :-))))))

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.