Ga naar inhoud

Meet and Eat Zevenhuizen - 2014

pampus

Aanbevolen berichten

• 3 weken later...

Zo in deze herfst jachtige omstandigheden de inschrijving weer geopend voor de meet-and-eat in Zevenhuizen.

Hoewel ik zelf graag zou willen komen moet ik deze keer verstek laten gaan omdat ik weer eens met bootjes in Medemblik aan het spelen ben. Ik zal wel de reservering en dergelijke kunnen regelen, dus niets houd je tegen om in te schrijven.

Kortom voor woensdag 24 uur even hier aanmelden. Ook deze keer zal ik eea op het facebook account van het z3 forum zetten.....

Misschien zie ik jullie in oktober weer !!!!

Link naar reactie

Het wordt zeker mooi terras weer, maar er is nog niet veel animo Nadia dus ??????

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Zo de inschrijving voor oktober staat ook weer open, 2 oktober wordt de dag en wie weet wordt het weer terrasweer, je weet maar nooit. Ik zal er zelluf niet zijn want ik zit in Washington DC voor wedstrijden..... en in november ben ik er ook niet omdat ik dan in Palma zit voor zeilwedstrijden. Tsja het is een rot leven omdat ik in december echt op vakantie ben en er dus ook niet ben.......

Mogelijk even kijken wie van jullie kan reserveren want vanuit Amerika, Spanje en Australie wordt het wat moeilijk. De eerste keer wordt dus zo te zien januari 2015.

Ik zal jullie missen maar blijf dit wel onderhouden....... :clapping:

aangepast door pampus
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.