Ga naar inhoud

Meet and Eat Zevenhuizen - 2014


pampus

Aanbevolen berichten

Het niveau holt achteruit, "vroeger" spraken we over Turbo's, M-spoilers, vrouwen die we versiert hadden met de Z3, 18 of 19 inch, wel of geen pooierachtige rode bies op zwarte velgen etc.

Link naar reactie
  • Administrator

Natuurlijk Henk! Toen de gulden nog van hout was, reuzel het enige glijmiddel was en roken nog gezond was bedoel je toch? :oldman:

Hoe denk je hier over?

schrijf-0902_3.jpg

:171:

Link naar reactie

Was inderdaad leuk! Reuze gezellig, hoe meer zielen hoe meer vreugd. :drank::gathering: Helaas ook een minpuntje van zo'n groot gezelschap: er vergeten er al snel een paar hoeveel drankjes ze op hadden. Ruud was de laatste met afrekenen en hij klaagt er nooit over maar ik heb zijn bonnetje meegenomen want de rekening was behoorlijk hoog en dan meld ik het hier omdat ik het vervelend vind dat hij vaak de klos is. Zo is iemand vergeten zijn westmalle dubbel te betalen (€ 3,25) en stonden er wat espresso's (€2 per stuk) en cappuccino's (€2,10 per stuk) te veel op. Kortom, let er svp met zijn allen op dat je echt alles afrekent. Of reken de volgende keer een paar biertjes extra af zodat Ruud eens gematst wordt :thumbs_up: . De eigenaar haalde zelf nog een irish coffee van de rekening af omdat hij het ook sneu vond.

Tot zover het beroep op ieder's gezonde verstand (en als je dat niet hebt :P : fatsoen, en als je dat ook niet hebt: rechtvaardigheidsgevoel en als je dat ook niet hebt... afijn je snapt het wel).

Verder het nieuwe speeltje van Aad bekeken, wel apart zeg die kofferruimte voor en achter. En dan dat contact links!! Wie bedenkt zoiets... Wat een eer, ik mocht er zelfs even in zitten. (Pics volgen ongetwijfeld). Maar daarna toch lekker met het eigen Ztje naar huis.

Link naar reactie

Dat zijn gelukkig geen dingen die ik gedronken heb. Ik weet wel wie die Westmalle Dubbel had, dus die zou ik hier openlijk aan de schandpaal kunnen nagelen... :sHa_biggrin2:

Waarom dat contactslot bij Porsches links zit? Oorspronkelijk vanwege de Le Mans start, waarbij de coureurs naar hun auto rennen, starten en wegrijden. Door het slot links te plaatsen kun je met je linkerhand de auto starten en 'm tegelijk met rechts in de versnelling zetten. Da's dus sneller dan wanneer je dat beide met rechts moet doen. Afijn, tegenwoordig zit het er eigenlijk alleen nog vanwege de traditie. :)

Link naar reactie

Ik weet wie de irish coffee had, zat recht naast me, maar ik ben het met Nadia eens, Ruud hoeft niet altijd de pineut te zijn, ik regel wel wat....

Maar jongens, meisjes let op uw zaak, 5 juni gaan we weer !!!

Link naar reactie
  • Administrator

Maar daarna toch lekker met het eigen Ztje naar huis.

<_< mij hebben ze altijd geleerd....alles te lezen Ivo

Link naar reactie

<_< mij hebben ze altijd geleerd....alles te lezen Ivo

Heb ik zeker gedaan maar dat had ik ook kunnen zeggen omdat het niet anders kon. Soort ontkenningsfase.

  • Like 1
Link naar reactie

Dat Ivo niets van mij begrijpt was natuurlijk allang bekend en is ook geheel wederzijds, dus ik vertel daar niets nieuws mee. Speciaal voor Ivo een Jip en Janneke uiteg.

Het was een eer dat Aad, mij, de Porschekraker, zo maar in zijn auto durft te laten instappen en zelfs de sleutel voor me in het contact doet. Respect Aad, ik had er hele foute dingen mee kunnen doen.

Of nee dat is nog te ingewikkeld. Zo dan maar:

Aad houdt van lelijke auto's. Nadia niet. Nadia zegt dat tegen Aad. Aad heeft een nieuwe auto gekocht. De auto is lelijk, vindt Nadia. Toch laat Aad aan Nadia zijn auto zien. Hij geeft haar de sleutel. Nadia is verbaasd. Ze stapt in de auto. Ze vindt de auto nog steeds lelijk. En de stoel zit niet lekker. Nadia stapt uit de auto. Ze is blij dat ze er weer uit is. Ze gaat met een mooie auto naar huis.

  • Like 6
Link naar reactie
  • Administrator

^Cristus te paard! :horse: Zullen we dit soort discussies de volgende keer toch maar weer gewoon face-to-face voeren?

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Ja 5 juni weer, maar ik kan jammergenoeg niet, Northsea regatta in Scheveningen, maar meld je gerust aan, ik doe de reservering wel.....

aangepast door pampus
Link naar reactie

Nou hoef je al niet zoveel te onthouden maar hemelvaart is bij de rest van Nederland donderdag 29 mei...

Hahahahahaha nou inderdaad en ik maar denken dat het weer wat beter met me ging. Hoe kóm ik erop... Geen idee.

Link naar reactie

Ja ja, nog maar een klein weekje, komop luitjes, meld je aan, het doet geen pijn. Zelf moet ik even overslaan vanwege andere verplichtingen.....

Link naar reactie

Nu de belangstelling is overweldigend, zijn we allemaal voorjaars moe, of zijn we ritten moe of komen jullie alleen maar als ik er ben......

Tot wo. avond is de reservering nog open en ik blijf jullie stalken.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.