Ga naar inhoud

Meet and Eat Zevenhuizen - 2014

pampus

Aanbevolen berichten

(ik snap je uitspraak niet dat daar vaak commentaar is op onverwachte deelnemers, ik heb het zelf nog nooit meegemaakt en ben er toch echt vaak bij).

:sSp_christmas:

Heb het ook nog nooit meegemaakt, maar die opmerkingen zijn hier toch de afgelopen 7 jaar regelmatig voorbij gekomen, anders zou ik het niet weten.

Overigens meldde ik me zelf altijd telefonisch last minute aan, als ik laat besloot om te gaan (vind het niet fair de forum organisator daar mee op te zadelen).

Wat betreft de discussie X5-Nitro, Azam vindt de Nitro veel eigenzinniger / meer opvallend/stoer dan de BMW. (Rij eigenschappen interesseren haar niet).

Link naar reactie
  • 3 weken later...

^ uhhhh, je stond er al bij hoor en dat ik dat dan moet lezen in Singapore waar we maar 11 uur moeten wachten arghhhh. Ik zal morgen dakloozzzz, Pim en Patrick40 toevoegen. Het gaat goed, wo rond 24.00 is de finale telling en donderdag reserveer ik.....

Leuk hoor zoveel mensen....

Link naar reactie

Zo na een lange vliegtocht vanuit Singapore de lijst bijgewerkt, inmiddels 24 personen, je kan nog inschrijven tot woensdag avond 24.00 uur.....

Schroom niet en kom forum genoten tegen in het echie......

Link naar reactie

Vorig jaar was het gezellig op de nieuwjaarsborrel, dus zet mij er ook maar bij Theo.

1 x

en ook nog de beste wensen natuurlijk voor iedereen :lol:

aangepast door coot
Link naar reactie

Dan zeg ik het maar ff: Marco, gezellig dat jij er ook bij bent! :)

Het wordt volgens mij een leuke menigte.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Oh Marco zie je dat? Hij vindt het niet gezellig dat jij komt maar wel dat Guido komt.... :lol:

Wat is Roodkapje stil...

Ohhhhh Nadia wat Ad rem, tuurlijk Coot ik vind het ook gezellig dat jij komt, ik vind iedereen gezellig.......

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.