Ga naar inhoud

Meet and Eat Zevenhuizen - 2014

pampus

Aanbevolen berichten

Zo nog een weekje te gaan, vanuit het zeer regenachtige Washington roep ik toch KOM. Ik ben er niet bij een extra reden om te komen !!

Link naar reactie

Wij zijn er als het goed is ook. En neem niet alleen je pinpas mee, het is weer zover :sHa_biggrin2: in de eerste week van oktober. Voor degenen die er niet bij kunnen zijn, niet getreurd... Het werkt zelfs in Washington :schater:

Theo, ik wil de reservering wel doorbellen naar de Barak wanneer jij in het buitenland zit. Als ik maar weet met welke marge onaangekondigde eters je speling houdt want volgens mij komt er altijd minimaal twee keer zo veel volk opdagen. Zou ik nooit pikken :wink: maar ja het staat nu onder jouw leiding.

Link naar reactie

Nadia, ik heb jou met Edwin toegevoegd en driver70 weer verwijdert. Ik EMI gevraagd om de reservering te doen, maar hartelijk dank voor je aanbod en maak je geen zorgen over de collecte. Als het meezit regel ik wat in november !

Link naar reactie

Ligt eraan waar die cursus is. Je weet het, ook voor jou geldt: uiterlijk stipt 19.30 uur gaan we aan tafel. Anders worden sommige mensen heeeel chagrijnig van de honger. :171:

Ik heb deze strenge opmerking goed in mijn oren geknoopt en zodoende moeten besluiten niet af te reizen richting Zevenhuizen, aangezien mijn tijdige aankomst hoogst twijfelachtig was geworden.

• Like 1
Link naar reactie

Tss, laat je door Nadia toch niet ringeloren man. Het was een uur later dat er eten op tafel kwam.

Het was weer gezellig. En lekker. Volgend jaar weer een keer?

;-)

• Like 2
Link naar reactie

Zo hé. Ff 2 uur onderweg geweest op de heenweg! (Sorry jongens en meisjes voor het wachten)

Het was weer lekker en gezellig! Nu koffers verder pakken en een vliegtuig halen vandaag.

Link naar reactie

Ja hoor verschuil je maar weer achter mijn strenge woorden Jeroen...

Inderdaad, er stond megafile door een vrachtwagen die in de brand stond.

Het was weer ouderwets gezellig, zeker toen een oudgediende uit die zo uit een oorlogsmuseum weggelopen kon zijn, zo maar naast mij kwam zitten :sHa_biggrin:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.