Ga naar inhoud

Meet and Eat Zevenhuizen - 2014


pampus

Aanbevolen berichten

Ja waar blijft iedereen? Wij willen wel gaan maar dan wel met een behoorlijke groep (al is het met Ruud en Marijke natuurlijk ook best gezellig :lol: ). Doe eens gezellig jongens.

Link naar reactie
  • Administrator

Ik kan helaas niet; heb zakelijke verplichtingen in Amsterdam tot een uur of acht 's avonds.

Link naar reactie

De eerste schaapjes over de dam..... Jaja

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Oké forummers, het wordt alweer bijna de eerste donderdag in de maand, kom het wordt aardig weer en inschrijving is weer open.....

aangepast door pampus
Link naar reactie

Oké forummers, het wordt alweer bijna de eerste donderdag in de maand, kom het wordt aardig weer en inschrijving is weer open.....

Oke Pampus,

Ik ben erbij. Als je wilt, ben ik de BOB. Dan haal ik je om 18.30u op.

Link naar reactie

Lijkt me strak plan, zo de eerste twee zijn er..... Kom op jongens lekker eten zo in de zomer......

Link naar reactie

Schopje kom op we hebben er al 2, dus meld je aan voor de zomer (terras) uitvoering !!!!!

Weersvooruitzichten weercijfer 9, 25 graden, lopend windje dus lekker buiten eten....

Link naar reactie

Nog 3,5 dag te gaan, kom op het wordt super weer !!!!

Link naar reactie

Ik ben er weer eens bij..met welke auto weet ik nog niet...Nadia is toch op vakantie dus kan ze helaas niet in een echte mooie auto zitten. Ik begreep van Roodkapje Ruud dat hij er ook as donderdag is...

gr Aad

Link naar reactie

Oké met zes nu, je kan nog tot do ochtend inschrijven !!!

Link naar reactie

Doen we...... 8 personen nu, kom op meisjes jongens het KAN......

Link naar reactie

Helemaal prima Ivo en Arno, jullie staan erbij ......

Link naar reactie

Jaaaaaa, ik wil wel in stijl vervoerd worden :-)))))

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.