Ga naar inhoud

Willem's velgendilemma

Driez

Aanbevolen berichten

• Administrator

^Die zwarte binnenkant van de spaken, daar moet je maar net van houden. Ik denk bovendien dat het een modegrilletje is; waarschijnlijk ziet je auto er over vijf jaar vreselijk gedateerd mee uit (net zoals met carbon plaksels). Maar dat zijn slechts mijn twee centen ...

Link naar reactie

Woow wat een plaatje die allerlaatste! Welke zijn dat?? Lijkt full chrome?

Leuk topic trouwens, al die mooie velgen.

Link naar reactie
  • Administrator

Even resumé... Willem is er nog niet over uit. Hij heeft wel het liefst iets stervormigs, het is mij in alle hilariteit alleen ontgaan of dat op de serveerster sloeg of op de velgen :lol:

Link naar reactie
  • Administrator

Als je van tractor pulling houdt wel ja ... :171: Of genuanceerder: ik vind die in combinatie met die enorme band wat veel van het goede ... Ik vind de combinatie band / velggrootte op het eerste Barracuda plaatje dan mooier ...

Link naar reactie

Na de evaluatie tijdens het verukkelijke etentje is het er wel iets makkelijker op geworden maar ben er zeker nog niet uit.

Ik treuzel niet bewust want het moet nog winter worden en ik heb ze voor de zomer pas nodig dus je weet nooit wat je in twee maanden nog allemaal tegen komt.

Vind deze zoektocht wel interessant en misschien heeft een ander er ook iets aan.

Het valt me op dat er ontzettend veel soorten van hetzelfde type velg zijn.

The story continues.

Link naar reactie

Heb even goede ogen nodig voor de onderstaande afbeelding want deze velgen maken de grootste kans.

Zien jullie in deze breedset een verschil tussen voor en achter velg?

Voor zou 8j en achter 9 j moeten zijn.

Zien jullie het verschil?

$(KGrHqF,!qEE9d9LigOPBPh)MNTvsw~~60_12.J

Link naar reactie
  • Administrator

^ Dat vraag ik me af. Ik denk dat links 8J is en rechts 9J. Van alle randjes en richeltjes lijkt die boven het ventiel (dus tussen ventiel en spaken) bij de rechter fors dieper. Je ziet daar bijvoorbeeld ook de boutjes reflecteren in die rand, wat je links niet ziet. Dat zou best eens een halve inch tot een inch kunnen schelen.

Ik vind het alleen lijken of er óók een licht kleurverschil is tussen links en rechts; van rechts lijkt het metaal blauwer, maar dat zou ook in de foto kunnen zitten ...

Link naar reactie
  • Administrator

Je zou wel eens gelijk kunnen hebben, maar daar ga ik geen uitspraak over doen.

Willem gewoon even de verkoper mailen

Link naar reactie
:lol:

Ik heb een bandendilemma :171:

Open een topic! <_<

Kreeg net een mailtje van Mad on Motors, jawel, net nog!

Maurits en mijn bevindingen waren juist,

Ruud je moet toch iets met je bril gaan doen :lol: want dit was het bericht: Hi, fitment rear has more lip than front so looks deeper.

Link naar reactie
  • Administrator

Dat was gisteren ook aanvankelijk de bedoeling dat er iets aan z'n bril werd gedaan :lol:

Maar ik zeg niets... :rolleyes:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

waarom denk je dat ik Haaksbergen was om iets aan mijn bril te laten doen maarja helaas is het slijpen van brillenglazen erg moeilijk :hypocritesmiley: en heb ik dus geen andere glazen gekregen

En heb je ze nu besteld

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in