Ga naar inhoud

Inschrijvings topic Limborit VI - 6 Juli 2014


Scorpion

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Hoezo, zij vonden dat vorig jaar het leukste wat er was.

Ik weet niet of je het weet maar zij waren geen andere route gaan rijden hoor

ze waren gewoon nog een rondje gaan varen.

Link naar reactie

Waar de Obamaatjes, de Merkeltjes en de Mohikaantjes tijdens wereldtop 23-25 Maart zullen overnachten, mogen wij helaas nog niet prijs geven. :hypocritesmiley:

Voor de nacht 5-6 Juli hebben we geboekt in Hotel de Zevende Heerlijkheid in SLENAKEN. (gratis annuleren tot 3 juli).

Nergens zijn de wegen zo schilderachtig, staan er zoveel kruisen en kapelletjes. Het riviertje de Gulp is bochtig als een draad garen waar de kat mee speelt. Hier vind je de meeste vakwerkhuizen. Bovenal is daar het natuurschoon. De kalkgrond, holle wegen, hellingbossen en fruitboomgaarden garanderen een flora en fauna die uniek in de regio is. Geniet ervan tijden een wandeling of fietstocht! Na en tijdens alle inspanningen kunt u zich in Slenaken gastronomisch laten verwennen door de smaakvolle en creatieve gerechten van de chefkoks en gastgevers. Een met zorg uitgezocht glas wijn of bier hoort daar natuurlijk bij. Kortom, Slenaken is nog echt een stukje authentiek Limburg dat u geproefd moet hebben.

aangepast door mohikaan
  • Like 1
Link naar reactie
  • 2 weken later...

<_< Via Facebook aangemeld.... alleen sta ik dus niet op de lijst .... Als er ruimte vrijkomt dan hoor ik dat graag

(kan toch niet dat ik er voor het eerst niet bij kan zijn :( ).

aangepast door joostvdl
Link naar reactie
  • Administrator

Wij zijn de moeilijkste niet Joost, na de lunch is er vast wel plaats :171:

Link naar reactie
  • Administrator

In elk geval niet weer een boottocht :lol:

aangepast door BMW-Z-CSi
  • Like 1
Link naar reactie

Wij kunnen(mogen) helaas niet meer mee omdat de vervanger van onze :m: geen Z is geworden maar een Porsche...... Ik stel onze plaats dan ook beschikbaar voor iemand die wel een Z heeft. Heel veel plezier alvast tijdens de rit.

Link naar reactie
  • Administrator

Wij kunnen(mogen) helaas niet meer mee.

Kunnen weet ik niet mogen wel hoor...kan je de 911 eens goed testen/uitproberen

Link naar reactie

Welke hotels hebben jullie eigenlijk geboekt? (voor degenen die de nacht ervoor in een hotel in de buurt overnachten)

Zie pag. 7 (in het buitenland en in Slenaken).

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.